Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is en blijft wel zo dat we te vaak door half betere (en vaak met minder kwaliteit) elftallen uit mekaar zijn getrokken hoor. Wales heeft ons relatief simpel geklopt terwijl hun tactiek al 3 jaar bekend was, Italië heeft ons twee keer ook relatief simpel weggezet, Frankrijk op het moment van de waarheid, tegen een zwak Argentinië konden we geen vuist maken, ...

Ja die derde plek was onze beste prestatie ooit maar keer op keer zijn we gerold geweest omdat Bobby zijn huiswerk sinds 2017 al af is volgens hemzelf. De manier waarop we betere prestaties en pijzen zijn misgelopen is het grootste probleem. Ook 0 progressie zien sinds 2018 is schrijnend aangezien onze tactische zwaktes daar al werden tentoon gesteld.

Nu worden zwaktes in de kern ook niet aangepakt. Integendeel, men kweekt er nieuwe...
 
een zwak Argentinie die de WK finale haalt en daar na verlengingen verliest van Duitsland? Dat zwak Argentinie?

Argentinie was misschien niet zwak, maar wel heel stug en saai. Verdedigend en organisatorisch zat dat goed in mekaar, maar de meeste matchen van hun waren toch echt niet aangenaam om naar te kijken?
 
Als ik gisteren de energie van de VS en van Senegal zag, dan vraag ikk mij af hoe we het tornooi gaan doorgeraken :unsure:
En toch hebben beide ploegen niet kunnen winnen. De VS omdat ze 2de helft gewoon zwak waren (teveel gegeven in de 1ste helft?) en Senegal omwille van de vele blessures. Liever minder energie en winnen dan omgekeerd :)
 
een zwak Argentinie die de WK finale haalt en daar na verlengingen verliest van Duitsland? Dat zwak Argentinie?
Een Argentinië dat zelfs tegen Iran stotterde en eigenlijk geen enkele pot overtuigend kon winnen. Alles in twee trappen en bidden dat er een balletje goed valt ergens. Tegen Zwitserlnd speelden ze relatief leuk eventjes denk ik? Onverdiende finalist in ieder geval. Die hadden tegen ons twee schoten op doel en hun goal was toen echt een fluke. En nog verloren we.

En dan zwijgen we nog over die farce van Messi zijn prijs.
 
Een Argentinië dat zelfs tegen Iran stotterde en eigenlijk geen enkele pot overtuigend kon winnen. Alles in twee trappen en bidden dat er een balletje goed valt ergens. Tegen Zwitserlnd speelden ze relatief leuk eventjes denk ik? Onverdiende finalist in ieder geval. Die hadden tegen ons twee schoten op doel en hun goal was toen echt een fluke. En nog verloren we.

En dan zwijgen we nog over die farce van Messi zijn prijs.
het was gewoon een stevig blok die heel moeilijk te ontgrendelen was en die hoopten op flitsen van Messi of Higuain. Retesaaie ploeg maar absoluut niet zwak
 
"A notre micro, il a annoncé la titularisation de plusieurs joueurs : Thibaut Courtois, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Axel Witsel, Kevin De Bruyne et Eden Hazard"
 
Als ik gisteren de energie van de VS en van Senegal zag, dan vraag ikk mij af hoe we het tornooi gaan doorgeraken :unsure:
Ik vrees eerlijkheidshalve voor 3x verlies in de groepsfase en er gewoon keihard meteen uit.
Tenzij Martinez luistert, de juiste spelers op het veld zet, dan zie ik ze de 1/8ste of kwartfinales halen.

Maar meer dan dat, zou met deze ploeg die toch minder is dan tijdens het vorige WK een stunt zijn.

--> Dit is gewoon mijn eigen opinie.
 
"A notre micro, il a annoncé la titularisation de plusieurs joueurs : Thibaut Courtois, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Axel Witsel, Kevin De Bruyne et Eden Hazard"
Ik vraag me toch af hoe dat komt. Het gebeurt wel vaker dat een trainer compleet blind lijkt te zijn voor bepaalde prestaties. Is dat omdat je in die groep zit en je denkt daarom dat een Witsel/Eden hun aanwezigheid dermate sterk is op mentaal vlak dat je alles daarnaast gewoon negeert?
 
Kzou bijna hopen op 3x verlies en naar huis zodat we van de coach af zijn, maar gelet op eerdere uitspraken van KdB heb ik schrik dat hij er ook mee zou stoppen.
 
Zou die zo goed trainen dan ? Of op basis van wat dwingt hij die basisplaats af ?
Ik kan me niets anders bedenken dan dat Hazard ergens expliciete foto’s van de Robert te pakken heeft gekregen en hem dan chanteert voor een basisplaats. Vind ik in elk geval geloofwaardig dan dat hij op de trainingen alles en iedereen naar huis speelt.
 
Ik kan me niets anders bedenken dan dat Hazard ergens expliciete foto’s van de Robert te pakken heeft gekregen en hem dan chanteert voor een basisplaats. Vind ik in elk geval geloofwaardig dan dat hij op de trainingen alles en iedereen naar huis speelt.
Moest ik zo'n foto's van Robert hebben en die staat mee in de kleedkamer kwam ik zelfs niemeer opdagen :D

Allé veel plezier heeft die jonge er toch ook niemeer aan om te shotten hé
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan