Groep E (Spanje, Costa Rica, Duitsland, Japan)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ziet ge maar weer 😅 Japan wint tegen Spanje en Duitsland . Maar verliest tegen Costa Rica .. Benieuwd in de verdere rondes 😀
 
Duitsland heeft hetzelfde voor als ons... (maar met veel beter voetbal)

- met moeite winnen van de 'zwakste' (Costa Rica / Canada)
- gelijk spelen tegen de 'sterkste' (Spanje / Kroatië)
- verliezen tegen die er 'tussenin' (Japan / Marokko)

4 puntjes inpakken en naar huis

Toch jammer, Duitsland zag ik graag spelen op dit WK. (van Japan heb ik nog niks gezien)
 
Jammer wel dat Duitsland eruit ligt. Ik zie op eindtornooien toch altijd graag de beste teams doorgaan. Ik heb hier alle wedstrijden gezien en ik ben toch van mening dat de Duitsers toch zeker de kwalificatie verdienden, maar soit. Da's voetbal zeker.
 
Die Unai Simon trouwens :laugh: Waarom staat die nog op doel bij Spanje? Wat een kutkeeper.

De Gea wordt niet opgeroepen omdat die voetballend te beperkt is gok ik? Maar deze man kan er anders ook helemaal niks van.
 
Ik zou toch heel erg opletten als ik tegen de ploeg moest spelen die én tegen Duitsland én tegen Spanje gewonnen heeft.
Goh, toch twee keer met meer geluk dan kunde imo. Heb nu wel niet alles gezien van Japan-Spanje, maar als Duitsland 3/4-0 voorstaat tegen Japan hebben ze daar niks te vertellen.

Maar ja, uiteindelijk telt het resultaat, maar tegen een Brazilië met meer scorend vermogen gaan die er makkelijk af hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan