Groep B (Engeland, Iran, VS, Wales)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De VS heeft wel heel weinig kansen weggegeven hoor. Iran was serieus aan het duwen, maar er kwam toch weinig doelgevaar uit.

Nederland heeft nog niet getoond (nog niet nodig geweest) of ze echt kunnen wegen op een goede verdediging, zeker als ze op achterstand zouden komen.

Dat wordt een interessante partij :)
Maar die hebben wel het individueel talent om met een flits de boel open te breken. VS gaat een verdienstelijke match spelen maar gaat er gewoon uit omdat die ploeg gewoon niet goed genoeg is. Als de VS al met moeite kan scoren of kansen creëren tegen Wales en Iran dan gaan ze dat zeker niet kunnen tegen Nederland. En als ze al weggeduwd worden in de 2de helft door die 2 landen dan gaan ze tegen Gakpo, De Jong en co zeker geen standhouden

Maar ik hoop dat ik mis ben en dat de VS zich gewoon plaatst :)
 
De VS zie ik enorm graag spelen , gewoon lopen en knallen en blijven gaan.
Hadden ze nog een top target spits gehad die goed kan koppen zag ik ze heel ver komen.
Maar met de energie die ze nu verbruiken hebben ze te weinig resultaat (goals).

Voor Nederland zal het kwestie zijn van de eerste time te overleven en dan de 2de helft doordrukken en afmaken.
Denk ik.
 
Ze hebben bij de VS idd wel veel energie verbruikt, ja.
Maar gisteren tegen Iran hebben ze toch best wat kansen gecreëerd vond ik.

Ik zie bij de VS eerder het probleem dat ze niet weten hoe ze een wedstrijd kunnen doodmaken eens ze voorstaan. Dat is typisch voor zo'n jonge enthousiaste ploeg. Je moet dan de bal kunnen bijhouden, i.p.v. non-stop risico in het spel te blijven leggen.

@quo_vadis als je ziet hoe de VS tegen Engeland speelde... bij Engeland loopt er toch meer aanvallend talent rond dat kan flitsen dan bij Nederland? Nogmaals, het wordt een interessante wedstrijd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan