Groep B (Engeland, Iran, VS, Wales)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkbaar had Bob Engeland- Wales voorbereid maar hebben ze bij Sporza ter elfder ure van match gewisseld, zodat Karl over de politiek kon lullen.
 
Pulisic zal even een ijsbadje moeten teabaggen tijdens de rust denk ik :rofl:


Trouwens, kan iemand mij eens uitleggen waarom de commentator zegt "er zit een chip in de bal" als het gaat over buitenspel?
Dat zegt toch niks over de positie van de spelers?
 
Pulisic zal even een ijsbadje moeten teabaggen tijdens de rust denk ik :rofl:


Trouwens, kan iemand mij eens uitleggen waarom de commentator zegt "er zit een chip in de bal" als het gaat over buitenspel?
Dat zegt toch niks over de positie van de spelers?
Misschien zijn die spelers ook gechipt.

#conspiracy #billgates #plandemic #thegreatreset

:unsure:
 
Hier doen ze dan geen wait and see. Al die duidelijk gevallen wachten ze een half uur met vlaggen hier meteen. Ik wil die 3D beelden wel eens zien.
Ze hebben toch laten doorspelen en pas dan afgevlagd?


Op de 3D trouwens offside. Camera stond ook nie goed in de lijn hè
 
Wat zever jij? De assistent wachtte toch tot de bal effectief binnen ging?
Ze hebben toch laten doorspelen en pas dan afgevlagd?


Op de 3D trouwens offside. Camera stond ook nie goed in de lijn hè

oops niet goed opgelet :help:

Had het eigenlijk vooral dat ze nu meteen doorspeelden voor we beelden zagen. Beetje verkeerd verwoord. Wait and see gaat natuurlijk niet over wachten en kijken naar beelden
 
VS toch beetje met vuur gespeeld in de 2e helft. Zeker niet kansloos tegen Nederland, wel als Nederland zo speelt zoals ze in de groepsfase speelden.
 
Jammer Iran, maar als je gans de match dezelfde intensiteit had getoond als de laatste 10 minuten, had je nooit verloren.

Ik denk niet dat Iran dit kon in de 1e helft. Toen zaten de VS er veel te snel en hard op. Iran kwam ook dankzij de VS terug in de wedstrijd. Ergens logisch want zoals de VS liep in de eerste helft dat kan je niet blijven doen.
 
Heb me wel lichtjes geërgerd aan Iran (de manier waarop ze bv. flippen bij die zogezegde penalty fase waar echt niks aan de hand was). Ook een hoop vuile overtredingen...

VS toch beetje met vuur gespeeld in de 2e helft. Zeker niet kansloos tegen Nederland, wel als Nederland zo speelt zoals ze in de groepsfase speelden.

Denk wel dat die spits Sargent dan terug fit moet zijn, want die vervanger deed niks goed.
En Pulisic liefst ook (al vond ik die Aaronson nog best OK).
 
Laatst bewerkt:
De VS was weer goed de 1ste helft. De 2de helft is het overleven. Ik zie ze dan ook tegen Nederland er gewoon uitliggen omwille hiervan.
 
Heb me wel lichtjes geërgerd aan Iran (de manier waarop ze bv. flippen bij die zogezegde penalty fase waar echt niks aan de hand was). Ook een hoop vuile overtredingen...
Misschien dat ze van Khamenei een telefoontje hebben gekregen dat ze MOESTEN winnen. Ze hebben wel een verdienstelijk slotoffensief opgezet, want de VS had duidelijk moeite om het allemaal nog verdedigd te krijgen. Maar het heeft niet mogen baten.
 
De VS was weer goed de 1ste helft. De 2de helft is het overleven. Ik zie ze dan ook tegen Nederland er gewoon uitliggen omwille hiervan.

De VS heeft wel heel weinig kansen weggegeven hoor. Iran was serieus aan het duwen, maar er kwam toch weinig doelgevaar uit.

Nederland heeft nog niet getoond (nog niet nodig geweest) of ze echt kunnen wegen op een goede verdediging, zeker als ze op achterstand zouden komen.

Dat wordt een interessante partij :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan