NemesisBE
Well-known member
Aster "Take a bow" NzeyimanaWas het ook niet twee keer Wijnants?
Bon, ze gaan hier weer pas echt gaan voetballen wanneer ik ga slapen zeker? Op deze manier ga ik in elk geval zelfs met deze warmte vlot in slaap vallen ...