[Groep L] Engeland, Kroatië, Ghana, Panama

Slechtste commentator van dat hele Sporza korps, al jaren aan een stuk.
Wynants komt echt over als die indertijd jonge brt-ambtenaar met diploma boekhouden, die ze op zijn eerste dag vergeten waren dat hij kwam, maar ze hadden juist iemand nodig bij de sport, "dus ga u daar maar aanmelden"
 
Al dat gezaag op Wynants, terwijl je gewoon op de BBC kan kijken

On topic: altijd penalty voor Ghana natuurlijk
Deze wedstrijd toont ook nog maar eens hoe moeilijk het kan zijn om door een sterk defensief blok te komen. Engelsen nog zwakker dan ons tegen Iran (die uiteraard wel een mindere kern hebben)
 
Terug
Bovenaan