[Groep J] Argentinië, Algerije, Oostenrijk, Jordanië

Waarom grote fout? Toch beter niet fluiten en de VAR tussen laten komen dan wel fluiten als het geen penalty is. Of zie ik dat verkeerd?
Grote fout niet persé maar als ref moet je toch fluiten bij zo'n fase, ze maken met 2 spelers een fout dat moet je als ref toch zien?

Waarom grote fout? Toch beter niet fluiten en de VAR tussen laten komen dan wel fluiten als het geen penalty is. Of zie ik dat verkeerd?
Omdat dit toch overduidelijk penalty is, ze tackelen Lautaro met twee man. Ze kunnen moeilijk allebei de bal hebben hè.

Je kan je logica ook omdraaien: de VAR kan nog altijd de gegeven penalty terugdraaien, maar deze is zo duidelijk dat het gewoon frappant is om niet te fluiten.

Kom, laat ons niet doen alsof Europese scheidsrechters allemaal penalty zouden fluiten. Elke week in het JPL, PL en CL topic discussie over foute beslissingen van de refs.
Ik had me al verwacht aan deze reactie en je hebt deels zeker een punt, maar ik kan me echt moeilijk inbeelden dat dit in de eindfase van de CL niet gefloten wordt. Daarnaast is het gewoon een opeenstapeling van fouten aan het worden dit toernooi hè. Niet enkel specifiek deze actie.

Terug
Bovenaan