EK 2020 | Groep C (Nederland, Oekraïne, Oostenrijk, Noord-Macedonië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 14

Guest
1280px-UEFA_Euro_2020_logo.svg.png


13 juni 2021 - 18u
Oostenrijk - Noord-Macedonië 3-1

13 juni 2021 - 21u
Nederland - Oekraïne 3-2

17 juni 2021 - 15u
Oekraïne - Noord-Macedonië 2-1

17 juni 2021 - 21u
Nederland - Oostenrijk 2-0

21 juni 2021 - 18u
Noord-Macedonië - Nederland 0-3

21 juni 2021 - 18u
Oekraïne - Oostenrijk 0-1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Doel: Jasper Cillessen (Valencia), Tim Krul (Norwich City), Maarten Stekelenburg (Ajax)

Defensie: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind (Ajax), Denzel Dumfries (PSV), Matthijs de Ligt (Juventus), Jurriën Timber (Ajax), Joël Veltman (Brighton & Hove Albion), Stefan de Vrij (Internazionale), Owen Wijndal (AZ)

Middenveld: Donny van de Beek (Manchester United), Ryan Gravenberch (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (AZ), Marten de Roon (Atalanta Bergamo), Georginio Wijnaldum (Liverpool)

Aanval: Steven Berghuis (Feyenoord), Memphis Depay (Olympique Lyon), Cody Gakpo (PSV), Luuk de Jong (Sevilla), Donyell Malen (PSV), Quincy Promes (Spartak Moskou), Wout Weghorst (VfL Wolfsburg)
 
Dienstmededeling:

Jullie kunnen nog steeds mee doen aan onze EK pronostiek. Maar vergeet vooral niet jullie teamnaam te melden in het topic zodat we de teams kunnen accepten.

Iedereen is ook welkom op ons discord kanaal: #voetbal-ek-2021 voor een gezellige voetbalbabbel of een stevige supportersdiscussie.

Aan de forummers die al mee doen aan de pool. We zien dat er nog veel
tornooiverloop prono's moeten ingevuld worden. Die moeten ingevuld worden voor de start van het tornooi. De scores van de wedstrijden moeten pas net voor de wedstrijd ingevuld worden.
 
Laatst bewerkt:
moh, Trajkovski doet mee (ik zet nu maar mijn tv aan)
 
De dubbele wissel van Oostenrijk doet het hem wel. Ook duidelijk dat Alaba daar meer de linkerflank moet opzoeken.
2 ploegen die vooruit durfden spelen, wel veel afval in het spel maar leuk om zien.

Nu zien wat de hollanders gaan doen
 
Zeer nieuwsgierig naar de Nederlanders dit jaar.
Zag er tijdens de voorbereiding allemaal maar heel zwak uit vind ik... De Boer toch ook niet bepaald de strafste coach precies.

In doel Stekelenburg :unsure:
en who the fuck is Timber? :p
 
zo leuk Sjevtsjenko nog eens te zien die is nu blijkbaar trainer daar waar is de tijd dat dat een van de beste spitsen van europa was

ik denk eens de volgen op de NOS wil wel eens horen hoe de nederlanders er over denken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan