EK 2020 | Groep C (Nederland, Oekraïne, Oostenrijk, Noord-Macedonië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Gavin wat is jouw mening over de nieuwe aanwinst van je ploeg?
Zoals Arnautovic Zlatan is, is Depay Neymar.

Telkens als twee druppels water, alleen is de ene een dauwdruppeltje vanop de zoetste paardenbloem op een ongerepte Alpenweide, en de andere een druppel rioolwater van de aanpalende manége vol met van maagzweren revaliderende hengsten.

Ik ben er verder zeker niet zo negatief over als alle andere posts hier hoor, ook al wil ik zo weinig mogelijk van hem zien, maar denk ook dat het helemaal niets zal uitmaken. Voor de CL komt Barcelona allicht weer tekort, en La Liga is eigenlijk al binnen voordat de eerste match afgetrapt is: Madrid is een lachertje en Atletico gaat geen twee seizoenen na elkaar kampioen spelen met die kern. Zelfs Koeman kan dit niet meer verknoeien, en aan beide zaken verandert deze transfer niets. Als ze door deze gratis transfer van Depay eindelijk Dembele buitenkrijgen, Ansu meer rust kunnen geven om terug op niveau te raken of Griezmann wakker krijgen, vind ik het al geweldig. Al denk ik wel dat Depay zijn minuten zal spelen en met de kwaliteit van Barça ook wel zijn momenten zal hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan