EK U21

Ik snap echt niet dar Openda zoveel goals maakte in Frankrijk en Nederland. Mist zoals bij Club echte sitters. Misschien verdedigen ze in Frankrijk ook zoals in NL?
En ik snap écht niet waarom Debast zo vaak wordt opgehemeld. Je ziet aan alles dat hij gewoon geen echte verdediger is. Heeft nu toch al wat ervaring erop zitten als titularis maar maakt toch nog zo vaak verdedigende flaters die een miniem nog niet maakt die als verdediger begon.
 
Ik snap echt niet dar Openda zoveel goals maakte in Frankrijk en Nederland. Mist zoals bij Club echte sitters. Misschien verdedigen ze in Frankrijk ook zoals in NL?
En ik snap écht niet waarom Debast zo vaak wordt opgehemeld. Je ziet aan alles dat hij gewoon geen echte verdediger is. Heeft nu toch al wat ervaring erop zitten als titularis maar maakt toch nog zo vaak verdedigende flaters die een miniem nog niet maakt die als verdediger begon.
Overdrijven is ook een kunst natuurlijk.
 
Debast trouwens los van die 1ne fase gewoon een sterk tornooi gespeeld
Duidelijk dat die gewoon iedere match bij de duivels, be it -21 of onder Martinez bij de grote jongens, wel een goal op z'n kap heeft.
Af en toe een mooie crossbal of dribbel naar voor maakt de lente niet; kerel moet leren geen fouten maken. Zal moeilijk worden.
 
Hoe Openda dit seizoen zo gepresteerd heeft bij Lens begrijp ik toch ook niet echt :unsure: Dat hij bij Vitesse het goed deed tot daar aan toe. Er zijn al meerdere voorbeelden geweest van spitsen die het (veel) beter doen in NL dan in BE.

Maar als ik dan die misser van vandaag zie, dat deed mij toch ook direct terug denken aan zijn periode in Brugge.

Mathijssen trouwens erg scherp voor de arbitrage. Begrijpelijk langs één kant (en zeker vlak na zo'n wedstrijd), maar ze hebben het toch vooral aan zichzelf te danken met al die missers over de drie wedstrijden gezien.
 
Duidelijk dat die gewoon iedere match bij de duivels, be it -21 of onder Martinez bij de grote jongens, wel een goal op z'n kap heeft.
Af en toe een mooie crossbal of dribbel naar voor maakt de lente niet; kerel moet leren geen fouten maken. Zal moeilijk worden.

Die moet vooral eens echt leren verdedigen. Heeft het nu zelfs nog gemakkelijk met een Vertonghen naast zich die hem veel stuurt. Zonder een ervaren verdediger ernaast is dat echt een verdediger voor een staartploeg. Qua defensieve capaciteiten dan he.
 
Debast trouwens los van die 1ne fase gewoon een sterk tornooi gespeeld, samen met De Cuyper, Matazzo, Keita, De Winter, Vandevoordt en Siquet
Zwakste verdediger van de ploeg. Gaat nog veel boterhammetjes mogen eten. Bijna niet te geloven dat die al voor de eerste ploeg heeft mogen spelen met dank aan bobby.
 
Ik vraag mij af of jullie ook verder kijken dan de fouten die hij maakt, en ook op Debast letten als hij wel een aanval of gevaarlijke actie voorkomt. Spelers maken nu eenmaal fouten, zeker als ze nog zo jong zijn. Maar wat hier allemaal staat toch behoorlijk van de pot gerukt. Kan niet verdedigen, verdediger voor een staartploeg :D, flaters die zelfs een miniem niet voorheeft :D iedere match een goal op zijn kap, moet leren geen fouten maken. :D Sommigen hebben mss ook gewoon de matchen niet (aandachtig) gevolgd, en zeggen dat gewoon omdat hij in die paar interlands idd een paar keer werd overklast. Vraag mij af hoe vaak al die criticasters hierboven Debast al aandachtig meerdere wedstrijden hebben bekeken.

Debast is uiteraard nog niet de topverdediger die hij hopelijk ooit zal worden. Maar gewoon een erg goede, maar nog wisselvallige, voor de Jupiler Pro League, wat je wel meer ziet bij jonge talenten trouwens. Zeker als ze nog maar 19 zijn. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Debaest ook nog niet klaar voor het grote werk, maakt nog te veel grote fouten.
Maar CDK zien spelen was ook maar triest.
Zoals te verwachten toch een serieuze miskoop daar in Milan.
 
Ik vind Debaest ook nog niet klaar voor het grote werk, maakt nog te veel grote fouten.
Maar CDK zien spelen was ook maar triest.
Zoals te verwachten toch een serieuze miskoop daar in Milan.
Bij Debaest zie je het potentieel maar die heeft nog 2 seizoen nodig om verder te groeien.
CDK heeft al bewezen wat hij kan maar mist nu toch vooral veel vertrouwen. Nu moet hij gewoon spelen en terug ritme en vertrouwen opdoen.

Voor de rest hebben De Winter en Matazo mij echt wel gecharmeerd. 2 spelers die ik minder aan het werk had gezien. Lijken me toch zekerheden voor de RD. Ramazani kan wel een mannetje voorbij maar verliest nog wel eens het overzicht.


Openda, Vranckx (en CDK) vielen me dan weer tegen.
 
Terug
Bovenaan