EK U21

sharpshot

Well-known member
Aangezien ikzelf deze wat meer ga volgen dan andere jaren en ook de bond/spelers er meer aandacht aan geven was een topic wel gepast

Het speelschema​

21 juni: België - Nederland (18u*) (livestream https://sporza.be/nl/matches/voetba...ische-beloften-tegen-nederland~1666161721372/)
24 juni: Georgië - België (18u*)
27 juni: Portugal - België (18u*)
1-2 juli: kwartfinales
5 juli: halve finales
8 juli: finale

De volledige selectie:

Doelmannen: Maxime Delanghe, Senne Lammens & Maarten Vandevoordt
Verdedigers: Ameen Al-Dakhil, Zeno Debast, Maxim De Cuyper, Koni De Winter, Louis Patris, Ewoud Pletinckx, Hugo Siquet & Ignace Van der Brempt
Middenvelders: Olivier Deman, Arne Engels, Mandela Keita, Eliot Matazo, Nicolas Raskin & Aster Vranckx
Aanvallers: Michel-Ange Balikwisha, Charles De Ketelaere, Anthony Descotte, Loïs Openda, Largie Ramazani, Yorbe Vertessen


 
CDK toch maar heel teleurstellend tot dusver, zelfs hier is het heel duidelijk dat hij vertrouwen mist. Een aantal dingen toch gemist waarvan je meer mag verwachten. Bij Club had die dat veel beter gedaan.
 
Na een moeilijk begin komen we toch beter in de match nu.

We hebben wel een sterke lichting maar als je onze tegenstanders ziet zal het al moeilijk worden om de groepsfase te overleven, laat staan de halve finale of een ticket voor de Olympische Spelen halen.
 
Mag wel hopen dat we met wat meer lef spelen tegen Georgië. Dat je nu wat meer afwacht snap ik wel gezien de tegenstander,

De Winter - Debast wel mooi (esthetisch) centraal duo.
 
CDK toch maar heel teleurstellend tot dusver, zelfs hier is het heel duidelijk dat hij vertrouwen mist. Een aantal dingen toch gemist waarvan je meer mag verwachten. Bij Club had die dat veel beter gedaan.
Vertrouwen en matchritme denk ik. Als je seizoen bestaat invalbeurten dan is het niet vanzelfsprekend om te starten vermoed ik.
Straks den Bali is zijn plaats en het zal wel in orde komen 😎
 
Stef Wijnants ook weer aan het roepen dat het buitenspel was, terwijl dat niet zo was. Vorig jaar op het WK zo meerdere doelpunten verpest voor de tv kijker, en heeft er duidelijk niet veel van geleerd.
 
Terug
Bovenaan