EK 2020 | Groep C (Nederland, Oekraïne, Oostenrijk, Noord-Macedonië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gravenberch mijn favoriete speler in die kern. Heel mooie speler. Gaat groots worden. Hopelijk volgende match toch minstens een invalbeurt.
 
Ik vond gisteren toch vooral Wijnaldum heel goed spelen.
Die zou bij de Rode Duivels ook sowieso in de basis staan als het een Belg was.


Slechtste voor mij was Depay.
Meest opvallende Weghorst. Die had ik nog nooit zien spelen, maar geweldige inzet precies. Wel niks verfijnd aan, gewoon puur op fysiek en werkkracht. Niet aangenaam om naar te kijken vind ik, maar zo iemand in uw team hebben kan nooit kwaad.
 
Ik vond gisteren toch vooral Wijnaldum heel goed spelen.
Die zou bij de Rode Duivels ook sowieso in de basis staan als het een Belg was.


Slechtste voor mij was Depay.
Meest opvallende Weghorst. Die had ik nog nooit zien spelen, maar geweldige inzet precies. Wel niks verfijnd aan, gewoon puur op fysiek en werkkracht. Niet aangenaam om naar te kijken vind ik, maar zo iemand in uw team hebben kan nooit kwaad.

Toch mooi, die Weghorst? Blij als een kind dat die voor z'n land mag spelen. Als iedereen zo fier zou zijn..
Type Dirk Kuyt.
 
Ik ben er geen fan van. Een harde werker, maar je hebt niet het gevoel dat er iets gaat gebeuren zodra hij de bal heeft. Als je ziet welke weelde Nederland altijd heeft gehad in de spits. Ik zou Malen eigenlijk ook eens meer kans geven. Voetballend toch sterker.
 
Toch heerlijk, zo'n poulefase. Zit je naar Oekraïne tegen Macedonië te kijken. Hoogstaand is het geenszins. Oekraïne verdiend voor maar die spelen zelf eigenlijk zonder organisatie. Hun linkerflank bestaat niet. Wat een idee ook om Malinovsky als halve linksbuiten te zetten.
 
Geen grote voetballiefhebber (enkel ek/wk en CL finale) , maar ik vind die alioski een hele gretige en opvallende speler (ook in de vorige match).
 
Toch heerlijk, zo'n poulefase. Zit je naar Oekraïne tegen Macedonië te kijken. Hoogstaand is het geenszins. Oekraïne verdiend voor maar die spelen zelf eigenlijk zonder organisatie. Hun linkerflank bestaat niet. Wat een idee ook om Malinovsky als halve linksbuiten te zetten.
Ik vind dat nu geen slechte wedstrijd om eerlijk te zijn.. Ok het zijn Mbappes of lukakus maar toch een paar mooie saves/schoten/animo gezien..
 
Toch heerlijk, zo'n poulefase. Zit je naar Oekraïne tegen Macedonië te kijken. Hoogstaand is het geenszins. Oekraïne verdiend voor maar die spelen zelf eigenlijk zonder organisatie. Hun linkerflank bestaat niet. Wat een idee ook om Malinovsky als halve linksbuiten te zetten.
Vooral ook omdat er een linksback op de 10 staat, gewoon omdat hij bij City speelt :D

Heel leuke match trouwens, beiden achteraan niet zo wauw dus best veel kansen. Voorin ook geen hoogvliegers dus weinig goals maar dat kan de pret wel niet drukken vind ik. Ik zou het Macedonië trouwens ook gewoon gunnen om een punt te pakken :)
 
Vooral ook omdat er een linksback op de 10 staat, gewoon omdat hij bij City speelt :D

Heel leuke match trouwens, beiden achteraan niet zo wauw dus best veel kansen. Voorin ook geen hoogvliegers dus weinig goals maar dat kan de pret wel niet drukken vind ik. Ik zou het Macedonië trouwens ook gewoon gunnen om een punt te pakken :)
Ik gun ze het ook wel, maar voor mijn prono zou dat kak zijn :unsure:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan