EK 2020 | Groep C (Nederland, Oekraïne, Oostenrijk, Noord-Macedonië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dom omdat hij die bal echt gewoon dom naar de zijlijn trapt ipv die gewoon weg te knallen. Dan komt die voorzet niet en bijgevolg die goal niet.

Ja ik vind beide ploegen eigenlijk behoorlijk dom spelen.

NL moet bij 2-0 de match gewoon gaan controleren, maar die bleven om een of andere reden zo open spelen.
Het spel van Oekraīne, daar zit precies geen idee achter... al hebben ze ook de kwaliteit niet om onder druk uit te voetballen.
 
Soms voel je al na 5 minuten dat het een leuke wedstrijd gaat worden. Nederland beter dan ik had verwacht. Bij momenten toch mooi combinatiespel en zeker de verdiende winnaar. Maar goed, schrik zou ik er nu niet van hebben. Heel benieuwd naar de wedstrijd tegen Oostenrijk.

Oekraïne was wel een teleurstelling. Eerste helft kwamen ze er regelmatig nog goed uit, maar liep het altijd vast in de laatste 20m. Best wel wat leuke spelers, maar tactisch leek het nergens op. Los zand bij momenten. Daar gaat Shevchenko toch behoorlijk de mist in.

En Gunther Schepens... ik dacht dat we daar nu toch wel vanaf waren... ik heb maar weggezapt.
 
Je moet toch Holland zijn om met 5 man vanachter opgesteld te staan en evengoed open en aanvallend te spelen :)
Leuke match om volgen in elk geval!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan