EK 2020 | Groep C (Nederland, Oekraïne, Oostenrijk, Noord-Macedonië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar zit ik hier naar te kijken. De Nederlanders hadden gelukkig die penalty. Aan schieten richting doel ontbreekt het niet, maar erin is iets anders. Nog een half uur om er een 2e in te gooien.
 
Vooral ook omdat er een linksback op de 10 staat, gewoon omdat hij bij City speelt :D

Heel leuke match trouwens, beiden achteraan niet zo wauw dus best veel kansen. Voorin ook geen hoogvliegers dus weinig goals maar dat kan de pret wel niet drukken vind ik. Ik zou het Macedonië trouwens ook gewoon gunnen om een punt te pakken :)

Geen niveau 2e provinciale ditmaal?
 
Als je het verschil in kwaliteit niet ziet tussen deze 2 matchen kan je beter een andere sport gaan volgen vrees ik.

Heel ironisch, dat dit van iemand komt die denkt dat het niveau Tsjechie - Schotland onze 2e Provinciale niet overstijgt. Overdrijven is een kunst en jij bent daarin het equivalent van Van Gogh.

Maar ik heb de match niet gezien, dus kan niet oordelen over het kwaliteitsverschil.
 
Heel ironisch, dat dit van iemand komt die denkt dat het niveau Tsjechie - Schotland onze 2e Provinciale niet overstijgt. Overdrijven is een kunst en jij bent daarin het equivalent van Van Gogh.

Maar ik heb de match niet gezien, dus kan niet oordelen over het kwaliteitsverschil.
Ja man als ge het niet gezien hebt, wil je er dan volgende keer ne smiley bijzetten zodat ik door heb dat je gewoon aan het uitdagen bent :D
Uiteraard is overdrijven een kunst, ik hoopte ook dat jij dat vorige keer door had... Al hoop ik echt gemeend dat het niveau in de JPL hoger ligt dan die match.

Het was technisch geen hoogstaande match trouwens maar echt wel een serieus kwaliteitsverschil met Schotland toen. Veel kansen, weinig goals maar bij momenten ook nog wel deftig voetbal. Het ging bij momenten ook goed op en af.
Beter dan Zweden-Slovakije ook...
 
Onbegrijpelijk. Gewoon niet goed genoeg. Oké, Barça heeft geen geld, maar dan vraag ik me nog af of dit een goede deal is.
 
Hebben toch ook Griezmann, Fati, Dembele en Aguero lopen voor die positie? Of gaan ze Depay op de flank posteren?
 
Hebben toch ook Griezmann, Fati en Aguero lopen voor die positie? Of gaan ze Depay op de flank posteren?
Zal vooral op de bank zitten en af en toe invallen zeker?
Als iemand als Depay al in de basis mag staan bij Barca, is het toch wel erg gesteld...
 
Onbegrijpelijk. Gewoon niet goed genoeg. Oké, Barça heeft geen geld, maar dan vraag ik me nog af of dit een goede deal is.
Gratis zal hij toch ook niet komen spelen he?
Dit is toch gewoon weer een paar miljoen per jaar dat je weggooit? Je hebt er al (betere) op zijn positie lopen...
 
Hebben toch ook Griezmann, Fati, Dembele en Aguero lopen voor die positie? Of gaan ze Depay op de flank posteren?
Kan me niet voorstellen dat hij effectief als spits gaat spelen...

Nu ja, Koeman is nog altijd coach van Barca he, dus misschien dat hij toch regelmatig Depay gaat laten spelen
 
Kan me niet voorstellen dat hij effectief als spits gaat spelen...

Nu ja, Koeman is nog altijd coach van Barca he, dus misschien dat hij toch regelmatig Depay gaat laten spelen
Zal wel op aanraden van Koeman gekomen zijn, vermoed ik. Ik denk wel dat het de bedoeling is dat Depay basisspeler wordt, dan bv. een trio vooraan met Depay - Griezmann - Messi?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan