[Groep I] Frankrijk, Senegal, Irak, Noorwegen

1ste helft barslecht
2e helft: wereldkampioen is gekend

Dit Senegal haalt ook niet het niveau dat ze moeten halen, vooral 2e helft doen ze niets. Doen niets met de kansen die ze kregen.

Niveau van de doelmannen (allebei) is ook slecht. Maignan moet de bal hebben. Mendy mocht er minstens één, misschien zelfs 2 pakken. Afgedankt bij Man United voor een reden.

1ste helft barslecht
2e helft: wereldkampioen is gekend

Dit Senegal haalt ook niet het niveau dat ze moeten halen, vooral 2e helft doen ze niets. Doen niets met de kansen die ze kregen.

Niveau van de doelmannen (allebei) is ook slecht. Maignan moet de bal hebben. Mendy mocht er minstens één, misschien zelfs 2 pakken. Afgedankt bij Man United voor een reden.
Mendy heeft nooit bij United gespeeld :laugh:

Die 3-1 kon hij beter verwerkt hebben ja, maar wat die misdoet bij de 1-0 of 2-0 mag je mij toch eens uitleggen. Zijn uitstekende parades toen het 0-0 vergeten we trouwens voor de rest?

En Maignan is gewoon een goede keeper. Je kijkt nooit Milan zeker? Maakt ocharme eens een inschattingsfoutje op een loeihard schot en 't is een slechte doelman. :sarcastic:

Mendy heeft nooit bij United gespeeld :laugh:

Die 3-1 kon hij beter verwerkt hebben ja, maar wat die misdoet bij de 1-0 of 2-0 mag je mij toch eens uitleggen. Zijn uitstekende parades toen het 0-0 vergeten we trouwens voor de rest?

En Maignan is gewoon een goede keeper. Je kijkt nooit Milan zeker? Maakt ocharme eens een inschattingsfoutje op een loeihard schot en 't is een slechte doelman. :sarcastic:
Ik verwar hem met Onana. Maar Mendy bij Chelsea was hetzelfde probleem als Onana bij Man United.

Als je vindt dat Maignan een goede match keept dan heb je een andere match gezien.

Maar goed, blijkbaar mag ik hier al niet meer zeggen dat iemand een slechte match keept.

Ik verwar hem met Onana. Maar Mendy bij Chelsea was hetzelfde probleem als Onana bij Man United.
Volgens jij moet jij toch een beter je research gaan doen hoor. Mendy was één van de redenen dat Chelsea de CL won onder Tuchel. Vervolgens is hij daarna poen gaan scheppen in de zandbak.

Allesbehalve vergelijkbaar met Onana dus.

Als je vindt dat Maignan een goede match keept dan heb je een andere match gezien.

Maar goed, blijkbaar mag ik hier al niet meer zeggen dat iemand een slechte match keept.
Nu moet je mij geen woorden in de mond leggen. Je noemt Maignan slecht. Iets dat gewoon bullshit is want dat is gewoon een (zeer) goede doelman. Er waren 4 jaar geleden al mensen die opteerden om Lloris te vervangen door hem.

Je mag hier trouwens zeker je mening neerpennen, maar jouw post slaat kant noch wal. Mendy keepte gewoon een goede wedstrijd tot die 3-1, daar kon hij zoals ik al zei meer mee doen, maar 't is ook geen zware blunder hoor.

En Maignan maakt idd een grotere fout, maar dat maakt hem niet per definitie een slechte doelman.

Terug
Bovenaan