Groep G (Brazilië, Servië, Zwitserland, Kameroen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kans wordt nu wel groot dat de wereldkampioen op zijn minst een match zal verloren hebben tenzij onze noorderburen of de Engelsen met de trofee weglopen.

De enige landen die nog niet verloren hebben zijn Nederland, Engeland, de VS, Marokko en Kroatië
 
Die mogen nooit in dezelfde voorronde groep zitten van uefa en fifa. En Albanië in een eindronde gaan we nog niet zo rap zien denk ik...
EK 2016 (Serviërs waren er toen wel niet bij)

Kroatië, Roemenië en Albanië waren enige balkanlanden die zich toen kwalificeerden. Albanië won zelfs de match tegen Roemenië toen.
 
Geeft toch te denken dat Brazilië dit niet kan winnen. Net op tijd een wake-up call want maandag gaat het toch veel beter moeten.
 
EK 2016 (Serviërs waren er toen wel niet bij)

Kroatië, Roemenië en Albanië waren enige balkanlanden die zich toen kwalificeerden. Albanië won zelfs de match tegen Roemenië toen.
Ja dat was groepsfase hé, daar worden de ook van elkaar gescheiden.
 
Kijk ik nu mis of hebben ze bij Kameroen geen tracker-spul op de borst onder hun shirt? Geen spoor van te zien bij Aboubakar. Geen geld daarvoor ofzo?
 
Geeft toch te denken dat Brazilië dit niet kan winnen. Net op tijd een wake-up call want maandag gaat het toch veel beter moeten.
Ik vind dat er geen enkele ploeg echt bovenuitsteekt, Brazilië zou dus nog wereldkampioen kunnen worden.
Spanje kon ook niet overtuigen de laatste 2 matchen.
Dan denk ik dat Engeland nog het best gespeeld heeft over de 3 matchen.
Kan zowaar ook nog een outsider worden, niks is uitgesloten dit wk.
In de knockout fase zal er wel “voor echt” gespeeld worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan