Groep G (Brazilië, Servië, Zwitserland, Kameroen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol, Infantino was in Brazilie vs Cameroon de eerste helft en nu in Servie-Zwitserland. Zal wrs gehoord hebben dat het voetbal veel aangenamer is om volgen daar :D
Al had ik verwacht dat hij als Zwitser sowieso de match zou volgen. Of voelt hij zich als Italiaanse immigrant niet geaccepteerd en gaat zijn voorkeur uit naar de Italiaanse ploeg?
 
Heel open voetbal gewoon. De Zwitsers zouden er nu eigenlijk het slot op moeten gooien he...

Ik denk dat ze dat terecht niet doen omdat de Servische aanval toch veel kwaliteit bezit en onvoorspelbaar is. Ze moeten er maar eens een keer succesvol doorkomen en ge zijt gejost. Beter gewoon verder doen, 't is niet alsof ze onderliggen.
 
Waarom is Wijnants trouwens zo denigrerend over die Zwitserse ploeg?

15e op de fifa ranking, en vooral ook de voorbije toernooien goed gepresteerd (met attractief voetbal).

Als je verrast bent door die hun kwaliteit, dan komt dat toch door je eigen onwetendheid.
 
Lol, Infantino was in Brazilie vs Cameroon de eerste helft en nu in Servie-Zwitserland. Zal wrs gehoord hebben dat het voetbal veel aangenamer is om volgen daar :D
Al had ik verwacht dat hij als Zwitser sowieso de match zou volgen. Of voelt hij zich als Italiaanse immigrant niet geaccepteerd en gaat zijn voorkeur uit naar de Italiaanse ploeg?
is toch al het ganse tornooi zo. Was ook zo gisteren bij de Belgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan