Général Zantas
Well-known member
Bah, ik had toch meer verwacht van Brazilie en Schotland.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ouders van =/= spelers zelf.Hoeveel van de ouders van onze spelers zijn in België geboren...?
Portugal en NL als de sterren goed staan.Maakt Maroc kans om te titel? Enkel Spanje, Frankrijk en Engeland meer talent lijkt me. Of zie ik het verkeerd?
Maakt Maroc kans om te titel? Enkel Spanje, Frankrijk en Engeland meer talent lijkt me. Of zie ik het verkeerd?
Ancelotti heeft al aangepassingen doorgevoerd tijdens de match en toen ging het meer gelijk op. In de eerste 20-30 minuten speelde Marokko inderdaad Brazilië van de mat.Denk toch dat jij een andere partij hebt gekeken als je Brazilië indruk vond maken ... Opstelling van Ancelotti was ook zeker niet de juiste want hun middenveld trok op niets.
Argentinië hun eerste wedstrijd vorig WK was ook zeer plat, toen voerde Scaloni enkele wijzingen door en de rest is geschiedenis. Benieuwd of Ancelotti ook een paar aanpassingen gaat doorvoeren.
Probleem met Brazilië is gewoon dat het voetbal zo geëvolueerd is ten opzichte van vroeger. Vroeger won je wedstrijden, competities en toernooien quasi puur op basis van talent en individuele kwaliteiten. Dat is nu lang niet meer voldoende omdat er zoveel meer is bij komen kijken.
Ik begin me meer en meer zelfs de vraag te stellen of Brazilië ooit nog wereldkampioen gaat worden op deze manier. Misschien juist daarom ook dat ze voor het eerst in hun geschiedenis voor een buitenlandse bondscoach zijn gegaan.
De hele Africa cup saga heeft Marokko voorlopig voor mij wel wat verpest. Jammer want fantastische ploeg, maar die hele heisa tijdens de match en erna…Nochtans is Marokko voor mij het nieuwe Brazilie op dat vlak. Boordevol talent en individuele kwaliteiten.
Maar Marokko heeft ook een duidelijk gameplan + een hoop passie en strijd in hun spel. Twee cruciale dingen dat ik toch al jaren mis bij Brazilië. Wat Marokko bv. vorig WK heeft gedaan, dat acht ik niet mogelijk bij Brazilië.Nochtans is Marokko voor mij het nieuwe Brazilie op dat vlak. Boordevol talent en individuele kwaliteiten.