Groep C (Argentinië, Saudi-Arabië, Mexico, Polen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lemme

Crew Member
Crowdfunder FE
1666539803433.png

DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
22 nov ‘2211uArgentiniëSaudi-Arabië
22 nov ‘2217uMexicoPolen
26 nov ‘2220uArgentiniëMexico
26 nov ‘2214uPolenSaudi-Arabië
30 nov ‘2220uPolenArgentinië
30 nov ‘2220uSaudi-ArabiëMexico
 
Gemakkelijkheidshalve zien we reeds op de eerste speeldag wie Argentinie vergezeld naar de volgende ronde. Ik geef Lewandowski & co licht voordeel, maar misschien kijk ik door een bepaalde bril gezien ik in Polen woon.
 
Het zou mij echt niet verbazen als dit gewoon Polen & Oekraïne wordt hoor. Messi is tegen dan weer wat ouder en als team heeft Argentinië nooit een fantastische indruk op mij gegeven. Dat zij de finale in 2014 haalde met erbarmelijk georganiseerd countervoetbal zegt toch voldoende imo.
 
Het zou mij echt niet verbazen als dit gewoon Polen & Oekraïne wordt hoor. Messi is tegen dan weer wat ouder en als team heeft Argentinië nooit een fantastische indruk op mij gegeven. Dat zij de finale in 2014 haalde met erbarmelijk georganiseerd countervoetbal zegt toch voldoende imo.

Oekraine zit niet in deze groep. Bedoel je Mehiko?
 
Mexico ja :laugh:

Geen idee waarom ik Oekraïne aanhaal. Wellicht nog door het EK "Polen & Oekraïne" 10 jaar geleden.
Het feit dat je Oekraïne 20 keer per dag hoort, zal ook wel een rol spelen waarom je het (per ongeluk) aanhaalt. Dat soort dingen heb ik ook regelmatig omdat wat je wilt typen vanzelfsprekend is en je eigenlijk in je hoofd met iets anders bezig bent dan met wat je typet.

Verder wel eens dat Argentinië ook moet opletten, maar persoonlijk denk ik wat men zegt over Argentinië ook over Mexico en Polen wel het geval is. Het zijn voor mij alle drie teams die al betere generaties kenden. Argentinië lijkt me wel favoriet, maar het kan qua ARG/MEX/POL eigenlijk alle kanten uit. Nadeel is dan wel dat Argentinië wellicht wel start met een driepunter en dus een goede flow, en dat dat bij Mexico EN Polen niet bij allebei het geval zal zijn.
 
9/11 van S-A spelen bij Al-Hilal, haha!

Ze spelen allemaal in eigen land en allemaal vaak voor veel jaren voor dezelfde club. Benieuwd of dat op basis is van bepaalde regels (competitieregels, of zelfs de overheid die hun dit oplegt, etc) of dat ze gewoon zoveel geld verdienen en ze weten dat ze zulke lonen niet krijgen in het buitenland (omdat ze niet goed genoeg zijn om in de EPL mee te kunnen bv).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan