Groep E (Spanje, Costa Rica, Duitsland, Japan)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lemme

Crew Member
Crowdfunder FE
1666539692730.png

DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
23 nov ‘2217uSpanjeCosta Rica
23 nov ‘2214uDuitslandJapan
27 nov ‘2220uSpanjeDuitsland
27 nov ‘2211uJapanCosta Rica
1 dec ‘2220uJapanSpanje
1 dec ‘2220uCosta RicaDuitsland
 
Banner_GroepE.png


DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
23 nov ‘2217uSpanjeCosta Rica
23 nov ‘2214uDuitslandJapan
27 nov ‘2220uSpanjeDuitsland
27 nov ‘2211uJapanCosta Rica
1 dec ‘2220uJapanSpanje
1 dec ‘2220uCosta RicaDuitsland
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan me niet inbeelden dat Duitsland 2x op rij zo zwaar faalt in de groepsfase. Costa Rica is geen Mexico, en tegen Z-Korea verloren ze ook heel onterecht destijds dus in principe gebeurt dat niet een 2e keer op rij.

27 November, interessante dag.
 
Meh. Dit kon een fantastische groep worden, maar het verschil tussen Spanje & Duitsland en de andere twee landen is jammer genoeg te groot.
 
Ik zou toch oppassen voor Japan. Kunnen wel één keer stunten. Verder wel eens dat normaalgezien Spanje en Duitsland zich zullen kwalificeren.
 
14 juni: Costa Rica - Nieuw-Zeeland (winnaar gaat naar WK)
 
De Gea, Thiago & Sergio Ramos niet geselecteerd door Luis Enrique :wtf: Wtf heeft die gesnoven?

Weet sowieso niet goed wat ik moet denken van die Spaanse ploeg. Ik word er niet enthousiast van...
Goalkeepers: Unai Simon, Robert Sanchez and David Raya.
Defenders: Dani Carvajal, Cesar Azpilicueta, Eric Garcia, Hugo Guillamon, Pau Torres, Aymeric Laporte, Jordi Alba and Jose Gaya.
Midfielders: Sergio Busquets, Rodri, Gavi, Pedri, Carlos Soler, Koke and Marcos Llorente.
Forwards: Alvaro Morata, Ferran Torres, Pablo Sarabia, Dani Olmo, Nico Williams, Yeremy Pino, Marco Asensio and Ansu Fati.


Ook wel zot dat Götze opnieuw bij de Duitse selectie zit.
 
Weet sowieso niet goed wat ik moet denken van die Spaanse ploeg. Ik word er niet enthousiast van...
Ik zou het een leuk jong ploegje noemen waarvoor de toekomst rooskleurig lijkt maar nu is het nog wat te vroeg denk ik, toch zeker voor eindwinst. Maar Duitsland is inderdaad ook niet super. Wie weet kan Japan wel stunten :)
Maar Gavi, Pedri, Olmo, Nico Williams, Fati, wel leuke spelertjes hoor
 
Die japanners gaan ook wel snel van de ene helft van het veld naar de andere :wtf: verticaal voetbal op zijn best :p
 
Japan zal toch serieus uit een ander vaatje moeten tappen...

Zo wordt de kans wel heel erg onwaarschijnlijk dat ze Duitsland of Spanje iets in de weg kunnen leggen.
 
Japan zal toch serieus uit een ander vaatje moeten tappen...

Zo wordt de kans wel heel erg onwaarschijnlijk dat ze Duitsland of Spanje iets in de weg kunnen leggen.
Duitsland speelt momenteel gewoon ook zeer sterk pressing voetbal, het kan aan de kwaliteit van Japan liggen, maar als die wat kunnen groeien in het tornooi moet er met de Duitsers toch gewoon rekening gehouden worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan