Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt belachelijk ook al was het bijna een zekerheid.. ge zou al hopen dat hij een verrekkingske krijgt zodat hij ni anders kan dan Trossard zetten..
 
Das echt onbegrijpelijk. Heeft die de match tegen Egypte niet gezien dan?
Jawel hoor.

De bondscoach heeft geleerd uit Egypte​

De nederlaag tegen Egypte was weinig geruststellend. Welke lessen heeft Roberto Martinez uit die nederlaag getrokken?

"Na Egypte hebben we de match geanalyseerd. We hebben er veel informatie uit gehaald. Volgens mij hebben we er evenveel uit geleerd als uit drie dagen training. Normaal hebben we een aantal weken om een WK voor te bereiden, nu was dat enkele dagen. Deze match heeft ons dus vooral iets geleerd."
 
Zou al bijna hopen dat we geen penalty krijgen en Hazard zo kan scoren, anders zie ik Martinez hem nog bewieroken en blijven opstellen ook al speelt hij weer een draak van een match
 
Breng Onana aub tijdig in, stel dat het niet zou draaien met hazard. Leer effectief uit uw fouten, en ik zeg hier dus niet mee dat hazard niet goed zou zijn, maar stel dat het wat minder loopt, alles goed dicht houden kan ook leiden tot openingen bij de tegenstander, my2cents

Dus niet de laatste 10 min bedoel ik
 
Ik heb echt geen zin om op Bobby zijn mijmerende blik te kijken als we na 60 minuten 2 keer koudgepakt zijn na balverlies van Hazard & Witsel. Hope he proves me wrong.
 
Droomscenario:
- Hazard pakt rood en is vijf matchen geschorst
- Witsel geblesseerd aan zijn paternostertattoo
- Bobby na de eerste groepsmatch ontslagen
en nadien spelen we alles kapot
 
Ik heb het gevoel dat we Trossard morgen zelfs niet gaan zien... Ik zie hem eerst Doku inbrengen voor Hazard, Bats inbrengen voor Openda.

Dan is de vraag wat de 3e wissel wordt. Onana of Vanaken voor Tielemans?

Of wie weet Mertens wel...

En dan in minuut 89 (want we hebben toch 5 wissels) misschien Trossard...
 
Ik heb het gevoel dat we Trossard morgen zelfs niet gaan zien... Ik zie hem eerst Doku inbrengen voor Hazard, Bats inbrengen voor Openda.

Dan is de vraag wat de 3e wissel wordt. Onana of Vanaken voor Tielemans?

Of wie weet Mertens wel...

En dan in minuut 89 (want we hebben toch 5 wissels) misschien Trossard...
Bobby ... is that you ? :wtf:
 
Hebben wij een correct zicht op de blessure van Trossard? Uit voorzorg nog een match extra niet laten starten of is het puur onkunde van Bobby?
 
Hopen op een magistrale De Bruyne , El Muro en een defensie die zn 2de jeugd vindt . Een Davies en David gaan daar toch mee rammelen .

Ge zit met een Debast die er nog lang niet klaar voor is en twee spelers met ervaring maar nul snelheid.
Hopelijk niet, maar dat kan even echt dramatisch aflopen.
 
Het meest pijnlijke aan dat interview is dat hij effectief wel weet waar hij over praat als het dan even over de tegenstander gaat... "Snelle spelers dus geen grote gaten laten tussen de linies" en "heel gevaarlijk bij balverlies" zegt hij op een gegeven moment letterlijk.
Waarom hij dan met een opstelling, en spelers, gaat starten die gewoon d'office 25 meter laten tussen middenveld en verdediging is mij echt een raadsel.
 
Ik gok op:

Courtois
Castagne - Debast- Alderweireld - Vertonghen - Carrasco of T Hazard
Witsel - Tielemans
Hazard - Openda - De Bruyne

Met 1-2 eindstand voor Canada.
 
Ik gok op:

Courtois
Castagne - Debast- Alderweireld - Vertonghen - Carrasco of T Hazard
Witsel - Tielemans
Hazard - Openda - De Bruyne

Met 1-2 eindstand voor Canada.
zal wel Batshuayi worden. We gaan toch niet iemand opstellen die nog nooit aan een match is begonnen bij de RD in de basis zetten als we Batshuayi of Mertens of... op kunnen stellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan