Knockouts: Halve finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was Messoudi die dat na de match aanhaalde, niet Joos.

Nee, maar je moet daar niet naar verwijzen, blessures en schorsingen horen er nu eenmaal helaas bij. Elke ploeg/supporter kan zo wel iets zeggen over zijn land.
Je mag dat vermelden, dat is logisch dat je dat zegt, maar je moet daar geen oorzaak gaan zoeken.

Over Frankrijk kan je hetzelfde zeggen: Dan kan je Benzema inbrengen ipv Thuram (Dat niveau is toch ook niet hetzelfde hè?)

Ik heb voldoende van de match gezien.
Bepaalde uitspraken van Joos waren ook compleet bij de haren getrokken en hij zou zich moeten focussen met naar de match de kijken dan ik, hem betalen ze er nog voor, mij niet.
Stukje over corruptie/smeergeld in de EU, stukje over kolonisatoren en hoe men het in Afrika bekijkt, etc etc. Gewoon commentaar geven, match was interessant genoeg
Ik denk niet dat het vermelden van die blessures met de bedoeling is om een oorzaak te zoeken. Gewoon een belangrijke kanttekening die voor Marokko harder doorweegt dan voor Frankrijk. Meer moet je er niet achter zoeken denk ik.
 
Ik denk niet dat het vermelden van die blessures met de bedoeling is om een oorzaak te zoeken. Gewoon een belangrijke kanttekening die voor Marokko harder doorweegt dan voor Frankrijk. Meer moet je er niet achter zoeken denk ik.
Hij zei dat door die blessures ze spelers moesten inbrengen met mindere kwaliteiten. Bv die laatste kans, werd gemist omdat hun beste aanvaller eraf was en deze vervanger een minder goede motoriek heeft :unsure:
 
Slechts 2 keer in de geschiedenis bestond de finale uit geen enkel Europees land, waarvan de laatste keer alweer dateert uit 1950 (Uruguay - Brazilië). Had dus wel enorm straf geweest als Marokko de finale had gehaald (sowieso ook als eerste Afrikaans land ooit).

En buiten een Europees land, hebben enkel Brazilië, Argentinië en Uruguay ooit de finale gespeeld.
Chili en USA haalden ooit als enige buiten die landen brons, dus daar zou Marokko alvast nog kunnen aan toegevoegd worden zaterdag.
 
Toch ook wel waanzinnig wat voor diepte de Fransen eigenlijk hebben hé. Die zitten alweer in de finale - zonder echt diep te moeten gaan -, met spelers als Benzema, Kanté, Pogba, Kimpembe en Mendy die thuis zitten :unsure:
 
Gestommel? Je hebt gelijk dat ze geen weinig grote kansen hadden maar de ploeg die al heel de tijd verweten wordt van vreselijk voetbal te brengen probeerde en slaagde hier in 1-2tjes waar de Rode Duivels op hun best jaloers op mogen zijn.

Ok geen eindproduct maar toch meerdere mooie moves in de zone van de waarheid.
Laat ons eerlijk zijn: 5 goals in totaal waarvan 1 in de knock-outfase is toch ook niet echt veel nalaten aan het nageslacht hè. Leuk meegedaan gisteren maar dat was het ook wel, die zullen het brons ook wel niet pakken.
 
Echt ongelooflijk hoe Deschamps het klaarkrijgt.

En Griezman, jeetje, wat een toernooi speelt die zeg. Griezman is griezelig goed man.
Verdedigend een baas maar ik blijf erbij dat het aanvallend teleurstelt allemaal. 'Griezelig goed' voor een aanvallende middenvelder die in 6 goals 0 goals en 3 assists levert (op 12 gescoorde goals) vind ik niet heel bijzonder. De lat mag wel iets hoger.
 
Toch ook wel waanzinnig wat voor diepte de Fransen eigenlijk hebben hé. Die zitten alweer in de finale - zonder echt diep te moeten gaan -, met spelers als Benzema, Kanté, Pogba, Kimpembe en Mendy die thuis zitten :unsure:
Het is een ietwat boude stelling maar ik heb eerder al eens gezegd dat Frankrijk volgens mij een kern van 26 andere spelers kan samenstellen die ook kunnen dingen naar de wereldtitel.
Is het dat allemaal zo fenomenaal wat Deschamps doet? Akkoord, je moet de spelers op 1 lijn krijgen en dat was in het verleden wel eens anders voor Les Blues. Maar mag je voor Frankrijk niet een beetje meer verwachten dan cynische resultaten?
 
"Marokko kegelde de kolonisatoren eruit. Zo keek heel Afrika er toch naar"

WTF Filip, wtf
Wie kijkt zo naar voetbal?
Joos heeft heel het WK belachelijke dingen uit zijn hoed getoverd. Mijn vriendin zei telkens bij wedstrijden van hem "Wat voor onzin kraamt die mens allemaal uit?"

Een redelijk goede samenvatting van zijn commentaar.

Nog even en die zit gelijk Frank Raes te raaskallen over de kleur van de drinkbussen.
 
Verdedigend een baas maar ik blijf erbij dat het aanvallend teleurstelt allemaal. 'Griezelig goed' voor een aanvallende middenvelder die in 6 goals 0 goals en 3 assists levert (op 12 gescoorde goals) vind ik niet heel bijzonder. De lat mag wel iets hoger.
Hij wordt in de spelwijze ook wel opgeofferd voor Mbappe, die vaak mag en kan doen wat hij maar wil dankzij Griezmann die alles blijft belopen. Als je Griezmann zijn stats met dat in het achterhoofd bekijkt, speelt die gewoon een top wk.
 
Hij wordt in de spelwijze ook wel opgeofferd voor Mbappe, die vaak mag en kan doen wat hij maar wil dankzij Griezmann die alles blijft belopen. Als je Griezmann zijn stats met dat in het achterhoofd bekijkt, speelt die gewoon een top wk.
Tja, zo kan je het uitleggen. Giroud had vorig WK ook meer die rol maar kreeg toch ook niet zoveel credits. Ik vind het allemaal wel meevallen.
 
"Marokko kegelde de kolonisatoren eruit. Zo keek heel Afrika er toch naar"

WTF Filip, wtf
Wie kijkt zo naar voetbal?
Joos heeft heel het WK belachelijke dingen uit zijn hoed getoverd. Mijn vriendin zei telkens bij wedstrijden van hem "Wat voor onzin kraamt die mens allemaal uit?"

Een redelijk goede samenvatting van zijn commentaar.

Nog even en die zit gelijk Frank Raes te raaskallen over de kleur van de drinkbussen.

Het slaat ook echt nergens op. Spanje kolonisator van Marokko, ok.
Maar Portugal? Nederland? :unsure: Of bedoelde hij heel Afrika?
En dan eruit gekegeld worden door uber-kolonisator Frankrijk :p

Enfin, ik vond het ook weer een vreemde uitspraak. Joos heeft inderdaad consistent onzin uitgekraamd.
De enige commentator die ik dit WK kan verdragen is Peter Vandenbempt, en in mindere mate Eddy Demarez.
 
"Marokko kegelde de kolonisatoren eruit. Zo keek heel Afrika er toch naar"

WTF Filip, wtf
Wie kijkt zo naar voetbal?

Marokko heeft toch de sub Sahara gekolonialiseerd???

Iig, wie zo naar het voetbal kijkt? De landen die gekolonialiseerd waren in het verleden en nog steeds niet economisch sterk ontwikkeld zijn.
 
Dat is nu al de zoveelste keer dat Bart Goor hier een speler (of een ploeg) komt beoordelen enkel en alleen gebaseerd op goals (of xG) alsof we een smartphone spelletje aan het spelen zijn waarbij je op het einde van elke gesimuleerde match een paar heel basic statistieken te zien krijgt en voor de rest niks.

Komt daar dan nog een resem zeer trolly berichten bij (dat Hazard 'waardeloos' was op het EK en dat zijn loopbaan bij de Rode Duivels 'niet al te speciaal was') of gewoonweg foute berichten (Griezmann is geen aanvaller, Scifo was op geen enkele manier bepalender dan Hazard voor de Rode Duivels) en dan begrijp ik niet waarom mensen nog blijven ingaan op een account dat toebehoort aan iemand die ofwel heel weinig van voetbal kent (dat mag, maar kom dan niet doen alsof je er alles van kent omdat je statistiekjes leest alsof je FIFA speelt) ofwel gewoon aan het trollen is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan