Knockouts: Halve finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Positiespel en verdedigen is toch wel indrukwekkend eigenlijk van de Fransen

Ook volwassen en slim genoeg om niet het been uit te steken en een penalty te veroorzaken. Geen blinde paniek
 
Positiespel en verdedigen is toch wel indrukwekkend eigenlijk van de Fransen

Ook volwassen en slim genoeg om niet het been uit te steken en een penalty te veroorzaken. Geen blinde paniek
Frankrijk voelt vooral goed aan wanneer wat te moeten doen, ze voelen hun niet te beroerd om indien nodig terug naar achteren rond te passen, ondanks mooie opbouw daarvoor... Ze voelen gewoon alles super goed aan... En Mbappé is echt een breker, ondanks zijn ego begin ik nu meer respect te krijgen voor, ik zeg het nog eens: Mratté, dan voor messi zelle, Frankrijk mijn winnaar, zoals gepronosticeerd van tevoren in de prono
 
Heel veel blessures.

Nu dacht ik dat hij het over Frankrijk had, maar nog over Marokko
Misschien eens opsommen wie de Fransen moesten thuislaten

Pogba
Kante
Benzema
Nkunku
Kamara
Hernandez uitgevallen

Maar howla Marokko mist ook 2 man hoor!
 
Heel veel blessures.

Nu dacht ik dat hij het over Frankrijk had, maar nog over Marokko
Misschien eens opsommen wie de Fransen moesten thuislaten

Pogba
Kante
Benzema
Nkunku
Kamara
Hernandez uitgevallen

Maar howla Marokko mist ook 2 man hoor!
Messoudi die daar zit te zeuren over de speelstijl van Frankrijk, terwijl je net twee wedstrijden niks anders hebt gedaan dan de bus parkeren :rofl: Nog nooit zoiets hypocriet gehoord. :unsure:

Anyway blij dat we een deftige finale hebben.
 
Frankrijk geeft toch veel kansen weg... Die eerste 20 minuten na de rust was het gewoon overleven zelfs.
Marokko bracht leuk voetbal, maar helemaal niet efficiënt voorin. Als die nog een goeie afwerker hadden in de spits...

Argentinië duidelijke favoriet voor mij, hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan