Knockouts: Halve finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
3. Het rendement van Scifo zat zeer dicht bij dat van Hazard, maar akkoord. Die statistieken zaten echter zeer dicht bij elkaar (Scifo 1 goal per 462 minuten, Hazard 1 goal per 440 minuten) en Scifo maakte ze in grotere matches in de knock-outfase. Maar laat ik dit punt aan u geven.
4. Dat rendement is ook gewoon beter als je de strafschoppen niet meeneemt. 13 van de 33 goals voor de Duivels waren strafschoppen van Hazard. Ga maar eens rekenen.

Afijn, alleen het verhaal over Scifo blijft dus staan. Laten we daar nog een paar posts over doorzeveren.
Sorry maar hier sla je dus weer de bal mis en moet ik dus opnieuw reageren.
3. Je vergeet natuurlijk weer de assists mee te tellen aangezien dit slecht uitkomt voor je. Scifo heeft trouwens 1 goal gemaakt, je leest het goed 1 goal gemaakt in een knockout-fase. Hazard zit daar aan 3 goals en 2 assists. Heb je die post eigenlijk gelezen?
4. Alsof Hazard geen penaltys nam bij Chelsea in zijn periode daar ;-). Btw het zijn er 12 van de 33 of tel je zijn penalty bij de U17 ook mee? En strafschoppen horen nu eenmaal bij het rendement van iemand of is dat plots niet meer van toepassing?

Maw er blijft niets staan van uw volledig verhaal :)
 
Voila. Toen nog de strafschoppen ervan afgetrokken en dan een rekensommetje maken.


Daar staan toch maar 10 penalty's ipv 13 voor Hazard? En waarom gebruik je geen assists, als je aan scorebord-journalistiek wilt doen?
 
Daar staan toch maar 10 penalty's ipv 13 voor Hazard? En waarom gebruik je geen assists, als je aan scorebord-journalistiek wilt doen?
13 tel ik er. Goed tellen. ;)

https://www.transfermarkt.nl/eden-hazard/elfmetertore/spieler/50202

Assists wil ik zeker wel meetellen maar die werden in de jaren 80 en 90 nog nauwelijks bijgehouden. Die aantallen liggen tegenwoordig veel hoger doordat een tikje breed op 25 meter van de goal nu ook als assist telt. Lijkt mij moeilijk vergelijken.
 
Don't feed the troll. Ik vond Bart Goor in het begin nog een welkome toevoeging en had nog sympathie voor zijn tegengewicht, maar nu is het een troll die op alles moet reageren en telkens zijn gelijk wil halen, terwijl zijn posts de ene keer A zeggen en de andere keer B, het volledig naast de kwestie lullen daar zelfs buiten gelaten. Alsjeblieft moderators, grijp in.
 
Don't feed the troll. Ik vond Bart Goor in het begin nog een welkome toevoeging en had nog sympathie voor zijn tegengewicht, maar nu is het een troll die op alles moet reageren en telkens zijn gelijk wil halen, terwijl zijn posts de ene keer A zeggen en de andere keer B, het volledig naast de kwestie lullen daar zelfs buiten gelaten. Alsjeblieft moderators, grijp in.
Je kunt zeggen wat je wilt maar ik beledig mensen hier nooit persoonlijk. Dat gebeurt andersom wel.
 
13 tel ik er. Goed tellen. ;)

https://www.transfermarkt.nl/eden-hazard/elfmetertore/spieler/50202

Assists wil ik zeker wel meetellen maar die werden in de jaren 80 en 90 nog nauwelijks bijgehouden. Die aantallen liggen tegenwoordig veel hoger doordat een tikje breed op 25 meter van de goal nu ook als assist telt. Lijkt mij moeilijk vergelijken.
In die andere vergelijking, die ge gepost had, staan er maar 10. Geen idee waar het verschil zit.

Als je het niet kunt vergelijken, kun je ook geen conclusies trekken. Het is sowieso al een zeer beperkte manier om 2 spelers te vergelijken, maar als ge dan ook nog iets gaat weglaten, slaat het helemaal nergens op.
 
Afijn, dat is inderdaad een tegenargument. Maar ik reken spelers gewoon zwaarder af op hun eindproduct dan anderen hier blijkbaar doen. Ik ben het type mens dat een spits 2 punten hoger geeft als beoordeling als hij een goal gemaakt heeft.

Volgens mij was het Louis Van Gaal die compleet het tegenovergestelde dacht. Ooit een interview gelezen van hem na een match waarin het ging over een spits (vergeten wie). Die had een belangrijk doelpunt gescoord, maar LVG zei dat hij slecht gespeeld had.

Voor de rest heb ik veel minder problemen met jou dan sommigen hier blijkbaar :unsure:
maar hier zijn we het in ieder geval ook oneens over, zeker als het gaat over Eden Hazard.

edit: @exCite sorry, ik zie nu jouw post pas
 
Volgens mij was het Louis Van Gaal die compleet het tegenovergestelde dacht. Ooit een interview gelezen van hem na een match waarin het ging over een spits (vergeten wie). Die had een belangrijk doelpunt gescoord, maar LVG zei dat hij slecht gespeeld had.

Voor de rest heb ik veel minder problemen met jou dan sommigen hier blijkbaar :unsure:
maar hier zijn we het in ieder geval ook oneens over, zeker als het gaat over Eden Hazard.

edit: @exCite sorry, ik zie nu jouw post pas
Dat is sympathiek, danku.

Verder is dit inderdaad geen Rode Duivelstopic dus ik wil namens mijzelf (en namens @RidderBauknecht @quo_vadis en @Wilcao ) mijn excuses aanbieden.
 
Laatst bewerkt:

Mensen die niet naar voetbal kijken, of mensen die wel kijken maar het niet al te serieus nemen (zoals ik), die vinden dat ongelofelijk vreemd dat sommigen er zo hard in op gaan.

Ik kan daar oprecht van genieten, je ziet dat Macron dat niet doet om punten te scoren maar gewoon echt blij en trots is. Ook zonder twijfel al die bezwete venten aan het omhelzen.
Benieuwd hoe die spelers dat eigenlijk ervaren, of dat dat na al hun ervaringen nog altijd iets speciaal is. Zitten die hun ouders thuis met extra trots te kijken?
 
Ik denk dat er niets mooiers is als speler dan zo een WK te winnen of om zelfs maar wedstrijden te winnen op een WK. Je krijgt elke 4 jaar een kans, één blessure en er zit 8 jaar tussen je kansen door heen en het is winner takes all. Dat valt niet te beschrijven denk ik.
 
https://sporza.be/nl/2022/12/15/mar...k-twee-penalty-s-niet-gefloten~1671119875460/

Wat een slechte verliezers :unsure: Geen idee hoe dat van Theo & Boufal ooit penalty kan zijn. Theo speelt eerst zuiver de bal en daarna raken de twee met elkaar in botsing. Is natuurlijk ook nooit een gele kaart voor Boufal, maar evenzeer nooit een penalty.

Geen idee trouwens wat de twee fase moet zijn? Dat zijn ze bij Sporza precies vergeten toe te voegen.
 
https://sporza.be/nl/2022/12/15/mar...k-twee-penalty-s-niet-gefloten~1671119875460/

Wat een slechte verliezers :unsure: Geen idee hoe dat van Theo & Boufal ooit penalty kan zijn. Theo speelt eerst zuiver de bal en daarna raken de twee met elkaar in botsing. Is natuurlijk ook nooit een gele kaart voor Boufal, maar evenzeer nooit een penalty.

Geen idee trouwens wat de twee fase moet zijn? Dat zijn ze bij Sporza precies vergeten toe te voegen.
Wel een raar moment dat penalty-moment, maar een strafschop kan ik dat toch niet noemen nee. Dat soort situaties zie je niet vaak.
 
Ik kan daar oprecht van genieten, je ziet dat Macron dat niet doet om punten te scoren maar gewoon echt blij en trots is. Ook zonder twijfel al die bezwete venten aan het omhelzen.
Benieuwd hoe die spelers dat eigenlijk ervaren, of dat dat na al hun ervaringen nog altijd iets speciaal is. Zitten die hun ouders thuis met extra trots te kijken?
Ik vind het ook wel mooi als leiders van een land hun ploeg gaan aanmoedigen. Helaas ben ik nog niet vergeten hoe het de RD is afgegaan sinds de Flipper ze eens heeft mogen coachen :mad:
 
Ik denk dat er niets mooiers is als speler dan zo een WK te winnen of om zelfs maar wedstrijden te winnen op een WK. Je krijgt elke 4 jaar een kans, één blessure en er zit 8 jaar tussen je kansen door heen en het is winner takes all. Dat valt niet te beschrijven denk ik.

Ik bedoelde eerder hoe die spelers het ervaren om de president van Frankrijk te omhelzen, gesprekje te voeren, zelf schouderklopje uit te delen etc. Het gaat uiteindelijk nog altijd over een der machtigste personen op deze planeet.
 

Ten eerste nemen ze bij Sporza gewoon de schreeuwerige koppen van HLN over blijkbaar: https://www.dekrantenkoppen.be/deta...-en-speelt-zondag-finale-tegen-Argentini.html

Ten tweede, ligt het nu aan mij of is dat een overdreven gekleurde weergave van de feiten? Die match was toch redelijk gebalanceerd en Frankrijk speelde niet bijzonder gesloten. Wat was er zo cynisch aan? Het cliche van het kleinere sportland dat moedig wordt genoemd dan nog tot daar aan toe.
 

Ten eerste nemen ze bij Sporza gewoon de schreeuwerige koppen van HLN over blijkbaar: https://www.dekrantenkoppen.be/deta...-en-speelt-zondag-finale-tegen-Argentini.html

Ten tweede, ligt het nu aan mij of is dat een overdreven gekleurde weergave van de feiten? Die match was toch redelijk gebalanceerd en Frankrijk speelde niet bijzonder gesloten. Wat was er zo cynisch aan? Het cliche van het kleinere sportland dat moedig wordt genoemd dan nog tot daar aan toe.
Mjah als ge Joos mocht geloven heeft Marokko over Frankrijk gewalst en heeft god zelf interventie moeten brengen om Marokko niet te laten scoren.

Goed, Marokko heeft wel nog mooi partij gegeven maar Frankrijk was gewoon wel sterker en beter.
 
Tjah, ze hebben Karl Velo moeten tegenhouden of hij had ook kamelen in het publiek gezet in het Wintercircus. Het was wel duidelijk dat men bij Sporza hard supporterde voor Marokko.
Ik kan de wrok voor Frankrijk begrijpen, na het WK en de NL, maar get over it. De Marokkanen hebben ons broek afgedaan in de groepsfase.
 

Ten eerste nemen ze bij Sporza gewoon de schreeuwerige koppen van HLN over blijkbaar: https://www.dekrantenkoppen.be/deta...-en-speelt-zondag-finale-tegen-Argentini.html

Ten tweede, ligt het nu aan mij of is dat een overdreven gekleurde weergave van de feiten? Die match was toch redelijk gebalanceerd en Frankrijk speelde niet bijzonder gesloten. Wat was er zo cynisch aan? Het cliche van het kleinere sportland dat moedig wordt genoemd dan nog tot daar aan toe.

Mjah als ge Joos mocht geloven heeft Marokko over Frankrijk gewalst en heeft god zelf interventie moeten brengen om Marokko niet te laten scoren.

Goed, Marokko heeft wel nog mooi partij gegeven maar Frankrijk was gewoon wel sterker en beter.

Ik zou het ook eerder "klinisch" dan "cynisch" noemen.

De halve finale tussen België en Frankrijk in 2018, toen heeft Frankrijk wel 'cynisch' gewonnen (met veel tijdrekken enz.).
Misschien dat dat nog in het achterhoofd zit bij sommigen :unsure: maar gisteren was er toch weinig op te merken aan de houding van de Fransen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan