Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hallucinant dat die kerel desondanks zijn gedrag op de vorige Africa Cup nog steeds op een WK mag fluiten.
toplanden met amateuristische scheidsrechters , o what a joy .
 
Goh wat zou ik blij zijn als we, zoals Engeland, eens uitpakken met een stevige overwinning.

Dat hoeft niet eens 6-2 ofzo te zijn (3-0 is zeker even goed :unsure:)
 
Als je een ploeg opstelt waar de aanval gehandicapt is, het middenveld en verdediging geriatrisch zijn en dit alles is afgemaakt met een sausje van 4 maand consistent profvoetbal via Debast... Dan zijn twee snelle flanken en een snelle kwieke spits potentieel wel een reusachtig probleem op de counter. Zoals we al hebben gezien is uitzonderlijke kwaliteit of tactisch vernuft geen vereiste om paniek te zaaien in onze ploeg. Snel uitbreken, Toby aan het uitwijken en de rest uit positie...
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: math
De mentaliteit van de belgen is ook enorm triest.Tielemans op de persconf die zegt dat de match tegen Canada een 50 - 50 is. 🙄

Zegt toch gewoon dat Canada geen schijn van kans heeft en geloof het. Geloof in eigen kunnen uitstralen, nihil...
 
De mentaliteit van de belgen is ook enorm triest.Tielemans op de persconf die zegt dat de match tegen Canada een 50 - 50 is. 🙄

Zegt toch gewoon dat Canada geen schijn van kans heeft en geloof het. Geloof in eigen kunnen uitstralen, nihil...
en de tegenstander nog eens extra scherp zetten door zo'n stomme dingen te zeggen :unsure:
 
Eigenlijk zitten denken, als Martinez slim is, moet hij toch gewoon Trossard zetten? Voor zijn eigen hachje?

Hij kan dan echt niet verliezen. Verliezen de Duivels, dan kan hij zeggen "zie je wel, ik moest Trossard zetten van het ganse land, en het heeft niet geholpen". Winnen ze, dan is hij de gevierde man net omdat hij Trossard heeft gezet. Either way, winwin voor zijn eigen imago en contractverlenging incoming... (moeten we dan toch hopen dat hij Hazard zet... :unsure: )
 
Wat is dit nu voor flauwe. Als Canada 50-50 is, wat is Kroatie dan? 10-90 en geen schijn van kans? Beetje geloof in eigen kunnen aub!
naar buiten toe kan je dat toch perfect zeggen. Intern zal er wel anders gesproken worden. Ik vind gewoon niet dat je tegenstanders nog wat extra scherp moet zetten door zo'n zaken te zeggen. Dat is echt ideaal voor een trainer om zijn spelers te bespelen
 
Eigenlijk zitten denken, als Martinez slim is, moet hij toch gewoon Trossard zetten? Voor zijn eigen hachje?

Hij kan dan echt niet verliezen. Verliezen de Duivels, dan kan hij zeggen "zie je wel, ik moest Trossard zetten van het ganse land, en het heeft niet geholpen". Winnen ze, dan is hij de gevierde man net omdat hij Trossard heeft gezet. Either way, winwin voor zijn eigen imago en contractverlenging incoming... (moeten we dan toch hopen dat hij Hazard zet... :unsure: )

Nee nee gek, Hazard een uur laten prutsen, dan is hij volledig uitgeput en kan je een half uurtje Mertens opzetten. En dan de laatste 5 minuten Trossard. Stick to the masterplan.
 
naar buiten toe kan je dat toch perfect zeggen. Intern zal er wel anders gesproken worden. Ik vind gewoon niet dat je tegenstanders nog wat extra scherp moet zetten door zo'n zaken te zeggen. Dat is echt ideaal voor een trainer om zijn spelers te bespelen
Want op een WK heb je de motivatie nodig van de tegenstander om scherp te spelen.

Blijf dan maar thuis als het daarvan afhangt.
Maar zichzelf wel "de Gouden generatie" noemen terwijl ze nooit iets gewonnen hebben
 
Want op een WK heb je de motivatie nodig van de tegenstander om scherp te spelen.

Blijf dan maar thuis als het daarvan afhangt.
Maar zichzelf wel "de Gouden generatie" noemen terwijl ze nooit iets gewonnen hebben
nee maar je moet ze gewoon niet extra opnaaien.

En Gouden generatie komt toch van de pers?
 
Ik ben allesbehalve een fan van Martinez, maar hij heeft ons toch mooi in '18 naar de derde plaats op een WK geleid. Ik vind dan ook dat de Gouden Generatie het toen heeft waargemaakt en terecht die naam heeft. Blijft onze beste prestatie ooit op een WK, daar moet je altijd respect voor hebben.

Of het nog beter kon/kan en met beter voetbal, dat laat ik in het midden.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Ik ben allesbehalve een fan van Martinez, maar hij heeft ons toch mooi in '18 naar de derde plaats op een WK geleid. Ik vind dan ook dat de Gouden Generatie het toen heeft waargemaakt en terecht die naam heeft. Blijft onze beste prestatie ooit op een WK, daar moet je altijd respect voor hebben.

Of het nog beter kon/kan en met beter voetbal, dat laat ik in het midden.
3e plaats is voor ons Belgenlandje gewoon heel goed he. 't is niet omdat je een gouden generatie hebt dat je daar kost wat kost een prijs mee moet pakken. De grote voetballanden zitten altijd met een goeie generatie. En wij konden daar voor enkele jaren onze voet naast zetten. Al dat gezever van "gefaalde generatie" is zo overdreven. Dat EK met Wales was wel gefaald natuurlijk. En het EK2020 verlies je van Italië wat geen schande is maar de teleurstelling was daar dat we gewoon niet goed genoeg speelden, met te weinig kwaliteit en intensiteit. 't is dat wat we de gouden generatie eigenlijk het meest verwijten: met wat meer drive (en een betere tactiek met momenten) had het misschien wel gelukt. Maar nogmaals: 't is niet omdat je als klein land een gouden generatie hebt dat je wint van Frankrijk, Italië, Brazilië etc.
 
Op gegeven moment hebben ze heerlijk gespeeld. En in Rusland waren ze er kort bij maar konden ze ook in ronde 2 inpakken als het tegenzat. Een tornooi is iets vreemds. Maar ge ziet toch al een hele tijd (vanaf Zwitserland in de Nations league eigenlijk) dat er zand in de motor zit. Das 4 jaar al dat je de kans hebt om iets nieuws te bedenken.

Als ge dan met uw type-elftal en uitgebluste speler amper nog kunt winnen terwijl er een oplossing klaarstaat op een presenteerblaadje en ge het maar niet wilt zien, tja dan hoort ge dit team niet meer te coachen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan