Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderschatten mogen we nooit doen , maar toch moet België(zonder blessures) deze groep winnen .

Ik ben niet zo overtuigd van Marokko , het lijkt een moeilijk samenhangende ploeg met veel ego-tripperij .
 
Canada zou ik ook niet onderschatten, hoewel één van hun sterspelers natuurlijk ook blessureproblemen heeft wat ik echt spijtig vind (Alphonso Davies), en die had eigenlijk echt de zwaktes van België kunnen blootleggen, door die flank af te lopen op snelheid. Die zou zeker de verdediging meer dan ééns in de problemen gebracht hebben.

Marokko vind ik ook altijd een vraagteken. In 2018 was het teleurstellend, maar op papier is het een goed team. Kroatië is ook voor mij een vraagteken, een beetje een vergelijkbaar verhaal met ons, een team op hun retour. En met Canada en Marokko twee opkomende uitdagers. Voor Marokko 2e WK op een rij, voordien afwezig sedert 1998. Dus deze generatie heeft nu ook weer wat meer ervaring kunnen opdoen.
 
Tegen Canada winnen met moeite, gelijk tegen de kroaten of verliezen en winnen tegen Marokko.
Met de hakken over de sloot naar de volgende ronde. Maar ze mogen mij verbazen de Canadezen en ons naar huis spelen.
 
Canada heeft ook wel wat blessureleed blijkbaar...

Ach ja, ik denk dat de vraag vooral is hoe sterk de aanval van de tegenstander is. Want onze verdediging is wankel / niet meer wat het geweest is. Zelf goals maken is minder een issue.
 
Canada heeft ook wel wat blessureleed blijkbaar...

Ach ja, ik denk dat de vraag vooral is hoe sterk de aanval van de tegenstander is. Want onze verdediging is wankel / niet meer wat het geweest is. Zelf goals maken is minder een issue.
Faes - Theate - Dendoncker hebben nooit nog nooit mogen samen spelen. Voor het zelfde geld vreten die elke aanvalslinie op
 
Canada zo net met 1-2 van Japan gewonnen, maar goed, hoe sterk zijn de elftallen waarmee men nu speelt natuurlijk.
Ja heb nog wat vreemde uitslagen gezien bij die vriendschappelijke wedstrijden nu. Bv. Kroatië dat maar met 1-0 wint van Saoedi Arabië, of Duitsland 1-0 Oman :unsure:

Vooral kwestie van niet geblesseerd te raken nu.
 
De hele natie hoopt waarschijnlijk mee dat we uw optimisme binnen een dikke maand niet moeten kaderen onder naïviteit :unsure:
Alderweireld en Vertonghen moeten beiden al geblesseerd zijn om die verdediging te zien. En dan nog is de kans reëel dat Bobby voor Debast kiest als vervanger van een van die twee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan