Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal wel Batshuayi worden. We gaan toch niet iemand opstellen die nog nooit aan een match is begonnen bij de RD in de basis zetten als we Batshuayi of Mertens of... op kunnen stellen

Klopt, maar Openda heeft gescoord tegen Egypte en Martinez heeft geleerd uit de match tegen Egypte zegt hij, dus... Ik denk het. Al verwacht ik misschien te veel.
 
Hebben wij een correct zicht op de blessure van Trossard? Uit voorzorg nog een match extra niet laten starten of is het puur onkunde van Bobby?

Medisch zijn 25 spelers helemaal fit. Alleen Lukaku niet. We zijn wel blij met de progressie die hij maakt, maar we weten nog niet of hij de tweede of derde match helemaal fit zal zijn.
Volgens dat persbericht. Dus lijkt mij dat Trossard in orde is.
 
Klopt, maar Openda heeft gescoord tegen Egypte en Martinez heeft geleerd uit de match tegen Egypte zegt hij, dus... Ik denk het. Al verwacht ik misschien te veel.
Hij heeft geleerd dat hij Openda moet gebruiken als super-sub, want met zijn snelheid kan hij de tegenstanders pijn doen als die al wat vermoeid zijn!

Natuurlijk staan we tegen dan al 2-0 achter en heeft Canada een muur opgetrokken in de eigen 16
 
Plottwist: Hazard start met een regenboogband, krijgt geel en wordt meteen gewisseld voor Trossard

Héla, mijn mopke nie pikken eh! :unsure:
 
Mannen, we moeten er mee stoppen want ik word progressief kwader naarmate ik vaker lees dat Debast, Witsel en Hazard gaan starten na hun prestaties van de afgelopen wedstrijden. :unsure:

Man man, als Debast start... dat KAN eigenlijk gewoon echt niet als je Faes en Theate op de bank hebt.

Tegen Canada kan dat nog meevallen, maar wat als die straks tegenover echte topspelers staat? Voor de allereerste keer in zijn leven?
Elk foutje dat Debast maakt is naar mijn mening de rechtstreekse verantwoordelijkheid van Martinez.
 
Plottwist: Hazard start met een regenboogband, krijgt geel en wordt meteen gewisseld voor Trossard
Letterlijk het enige nuttige waar we die nog voor gaan kunnen gebruiken...
Zou hij ook zijn band mee verdienen dus waarom niet? Handig ook voor Bobby want dan heeft hij maar 4 wissels dus moet hij niet té hard nadenken over wie hij na zijn eerste obligate 3 nog op het veld gaat gooien in minuut 85.
 
Als Debast start zou een mens bijna echt beginnen denken dat Bobby al een mondeling akkoord heeft om naar Anderlecht te gaan na het WK.
 
Man man, als Debast start... dat KAN eigenlijk gewoon echt niet als je Faes en Theate op de bank hebt.

Tegen Canada kan dat nog meevallen, maar wat als die straks tegenover echte topspelers staat? Voor de allereerste keer in zijn leven?
Elk foutje dat Debast maakt is naar mijn mening de rechtstreekse verantwoordelijkheid van Martinez.
Voor hetzelfde geld breekt Debast volledig door Martinez z’n keuzes en komt dat nooit meer goed met die jongen. Ipv voor Theate of Faes te kiezen die meer ervaring hebben, dan kan je Debast na het WK nog rustig brengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan