Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kvind Antwerp even "goed" als vorig jaar, maar die slagen er telkens in om nog eenvoudiger dan vorig seizoen hun moeilijke matchen te winnen. Sowieso DE concurrent van Brugge.

Daaronder plaats ik ons niet zo hoog. Ik ben aangenaam verrast van ons niveau, maar (echt) "meedoen" gaat voor volgend seizoen zijn. We zijn duidelijk bezig met meer de jeugd erbij te betrekken gezien de kansen voor Bilal en Nemeth en het doorschuiven van Didden en Rommens bij het vertrek van resp. Lucumi en Juklerod. Bovendien maken ze een risicovolle keuze qua flanken. Ivm vorig jaar zijn we Bongonda, Ito en Oyen kwijt en voorlopig is er niemand in de plaats. Ze zouden nog steeds bezig zijn met die Sor, maar dat is een moeilijk dossier waarbij ze voor mij al lang (een week of 2) hadden moeten doorschakelen naar een alternatief. Maar dan hebt ge nog maar één speler om er twee te vervangen (als ik Oyen bekijk als de vervanger van Bongonda).
Met Brugge, Anderlecht, Antwerp, Gent, Union en mogelijk zelfs Charleroi zijn de plaatskes voor PO1 duur en gaat het vechten worden dat dikwijls rond details gaan draaien.
Union en Charleroi gaan heus niet meedoen voor PO1

Antwerp zal er toch ook dicht bij moeten zijn gezien de investeringen. En zien hoe lang Genk dit niveau kan vasthouden.
Dat zal het zo wat zijn dit jaar zeker? Benieuwd wie plaats 4 in de PO's pakt.
En Antwerp speelt geen Europees, dat kost toch regelmatig wat punten. En als Club overwintert gaan ze de PO's doodmoe in.

Gezien de Europese uitschakeling zal de ambitie in de competitie en beker wel hoger liggen. Enkel top-4 zoals vorig jaar zal niet genoeg zijn.

Toch ook even opmerken dat we dit seizoen wel al 6 Europese matchen hebben gespeeld.

Dat eerste stukje is echt zo geniaal in zijn belachelijkheid, niet normaal :laugh:
  • Verbeke die zélf belt naar de makelaar van Bundu om te zeggen dat ie in een meeting zit en met de vraag als het dringend is
  • Dat belachelijk "ke nogal af gezien zunne" en doen alsof ie het zo lastig heeft en eigenlijk geen tijd heeft voor dit "interview"
  • Die heel rare close up van "Van Eetvelt"
Meer cringe kan je het toch niet maken :rofl:

Dat eerste stukje is echt zo geniaal in zijn belachelijkheid, niet normaal :laugh:
  • Verbeke die zélf belt naar de makelaar van Bundu om te zeggen dat ie in een meeting zit en met de vraag als het dringend is
  • Dat belachelijk "ke nogal af gezien zunne" en doen alsof ie het zo lastig heeft en eigenlijk geen tijd heeft voor dit "interview"
  • Die heel rare close up van "Van Eetvelt"
Meer cringe kan je het toch niet maken :rofl:
Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat Jan Eelen de socials deed van RSCA 😆

Michael Scott moveke.

Misschien volgende keer telefoon aan het hoofd brengen en :

“Mr Biden? Sorry not now eh, maybe after my last meeting today… At 12.”

En dan knipoogje naar de camera.

Chadli naar Westerlo lijkt zeker, die Başakşehir verlossen van een zwaar contract. Ik hoop voor Westerlo dat hun Turkse eigenaren niet even een vriendendienstje doen.

Chadli naar Westerlo lijkt zeker, die Başakşehir verlossen van een zwaar contract. Ik hoop voor Westerlo dat hun Turkse eigenaren niet even een vriendendienstje doen.
Die Turkse mensen weten waar ze mee bezig zijn. Door de paar lange blessures kunnen ze nog wel wat spelers gebruiken. Maar rond is het nog niet hoor

@Flappy @Hans Moleman Er gaan geruchten in de GvA en op ons forum dat er een ruil Colin Coosemans - Mike van Hamel in de maak is. Is daar iets van aan?
Ik heb dat ook gelezen, ik heb geen idee.
Maar Kompany wilde Vanhamel 1,5 jaar geleden ook al (goeie voeten), die weigerde toen omdat het goed ging bij Beerschot en hij bij Anderlecht enkel als bankzitter zou komen. Dus het kan zeker kloppen. Hoewel Mazzu helemaal niks heeft aan keepers met goeie voeten. Dat wordt niet gebruikt.

RSCA wilt nog ne spits en de Europese lijst moest al binnenzijn.
Wilde nu is vierkant men klote kussen , Peterke .
Nog een spits? Met Silva en Esposito hadden jullie toch 2 topspitsen? Stroeykens als back up. Of zoeken ze op de flanken? Amuzu zal wel blijven zeker?

Zolang mogelijk
PTIhKKB.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan