Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit lijkt mij op het eerste zicht wel een prima aanwinst. Kwalitatief moet hij zeker meekunnen met Club, maar het is altijd afwachten hoe zo'n jongen zich aanpast aan België.

Barça-fans zijn ook niet helemaal tevreden met deze transfer, want ik lees toch veel commentaren over een terugkoopclausule, dus dan zien toch ook zij er de potentie van in.

Afwachten hoe die jongen gaat renderen vooral.
 
Ben zeer benieuwd. Belangrijkste voor mij is om terug pit in de ploeg te krijgen want dat gezapige rondtikken onder Priske zorgde ook voor een slaperige sfeer in het stadion.
 
Antwerp wordt volgend jaar dus ook niets. Enfin, toch als MVB de lijn van zijn twee vorige klussen doortrekt.

Echt geen flauw idee op basis van wat ze hem hebben aangesteld...
 
Volgens @StevenFM haalde Markske nochtans wel indrukwekkende puntenaantallen en grote doelsaldi bij PSV. Dat moet bij de ploeg uit Deurne dus ook wel lukken.
98 goals in 34 matchen vind ik best een hoog aantal, ja. Toch 43 goals meer dan wij er dit seizoen maakten :tongue: Over Ulderink ook veel goeie zaken gehoord.

Soit bij Priske had ik ook een goed gevoel dus ja.
 
98 goals in 34 matchen vind ik best een hoog aantal, ja. Toch 43 goals meer dan wij er dit seizoen maakten :tongue: Over Ulderink ook veel goeie zaken gehoord.

Soit bij Priske had ik ook een goed gevoel dus ja.
Maar hoeveel xg? Lijkt mij een betere parameter. ;)
 
In de plek van wie?
Aangezien Mechele blijkbaar incontournable is bij het huidige Club en je Hendry ook niet zomaar terug gaat wegdoen.
 
De vorige die we daar zijn gaan halen had dacht ik 1 match bij de A-ploeg en die was eigenlijk ook te goed voor de rest van Club.
 
Iemand die zijn kwaliteiten wat kan inschatten?

Gomez was ook geen absoluut succes bij Huesca, en groeide bij Anderlecht uit tot een revelatie.
 
De vorige die we daar zijn gaan halen had dacht ik 1 match bij de A-ploeg en die was eigenlijk ook te goed voor de rest van Club.
Die van de kuisploeg? Want heb geen flauw idee wie je bedoelt tenzij Vazquez? Maar daar was dacht ik blessure mee gemoeid
 
Ik herriner mij nog het gelach toen ik zei dat Gomez ne goeien aankoop was , als je het label Barca heb kan je wel iets ....
Dat gelach was ook terecht. Je kunt nu eenmaal geen speler inschatten op basis van een ploeg waar ze gespeeld hebben. Dat dat dan goed of slecht uitdraait is niet relevant. Er zijn genoeg spelers die ooit het grote talent waren en volledig weggezakt zijn. Of is een Kagawa bijvoorbeeld ook nog een meerwaarde omdat hij ooit bij Dortmund en United heeft gespeeld? In de eerste ploeg dan nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan