Spaans Voetbal 2022-2023

En hij heeft zelf een paar dagen geleden gezegd dat hij bij PSG blijft:

Mbappé: 'I always wanted to leave a mark'

"I want to thank the players, the staff, all the people working in the shadows," said Mbappé.

"I've always wanted to leave a mark. I didn't expect to win so much so early [in my career], but I'm happy to make history in my country. I'm happy and I'll be here next season."



Mbappé has been linked with Real Madrid in recent seasons, but elected against joining them last May in order to sign a new two-year contract with Paris which includes an option to extend until 2025.



Mbappé was joined in the Team of the Season by PSG teammates Lionel Messi, Achraf Hakimi and Nuno Mendes.

 
Ja zelfs Saoudi Arabië is te hoog gegrepen.
Beste oplossing.
Uiteraard, dat is ook gewoon een topcompetitie

"Ik ben hier gelukkig. Ik wil hier blijven en ik zal hier blijven", was Ronaldo stellig. "Als ze hier blijven voortwerken zoals ze bezig zijn, dan kan de Saudische competitie over 5 jaar een van de beste 5 ter wereld zijn."

:unsure:
 
Uiteraard, dat is ook gewoon een topcompetitie

"Ik ben hier gelukkig. Ik wil hier blijven en ik zal hier blijven", was Ronaldo stellig. "Als ze hier blijven voortwerken zoals ze bezig zijn, dan kan de Saudische competitie over 5 jaar een van de beste 5 ter wereld zijn."

:unsure:

Zeiden ze dat niet over Qatar en China ook, enkele jaren terug?
 
Uiteraard, dat is ook gewoon een topcompetitie

"Ik ben hier gelukkig. Ik wil hier blijven en ik zal hier blijven", was Ronaldo stellig. "Als ze hier blijven voortwerken zoals ze bezig zijn, dan kan de Saudische competitie over 5 jaar een van de beste 5 ter wereld zijn."

:unsure:

SA doet serieus wat inspanningen- ik wil het over 5 jaar inderdaad wel eens zien.
En voor geld danst den beer.
 
Zeiden ze dat niet over Qatar en China ook, enkele jaren terug?
Vast wel :laugh:
SA doet serieus wat inspanningen- ik wil het over 5 jaar inderdaad wel eens zien.
En voor geld danst den beer.
Er zijn genoeg voorbeelden waar het ook niet is gelukt. Zodra ze het WK al dan niet mogen organiseren, gaat dat ook weer voorbij zijn. En met spelers, die met 1 been op pensioen zijn, ga je er niet komen. Gewoon wat interessant praten van Ronaldo, om toch maar de indruk proberen te geven dat het zeker ook een sportieve keuze was.
 
Bijzonder jammer dat Eden zijn carriëre zo zal gaan afsluiten. Nog veel erger, die zit er waarschijnlijk geen fluit mee in :( Van de absolute smaakmaker in de PL tot ... en dat op 4 seizoenen (vol blessures).
 
Grote fan van beide partijen hier, dus ik vind het extra zonde hoe het uiteindelijk gelopen is. Wel jammer genoeg deels door hemzelf in de hand gewerkt. Uiteindelijk een goede beslissing. Zou nog zo'n 7m oprotpremie meekrijgen.
 
32 jaar en de meest ideale optie lijkt nog pensioen te zijn, dieptriest. Is nog een niveau erger dan Carrasco en Witsel die in hun piekjaren naar China gaan voor het geld ipv de prestige in Europa..
 
32 jaar en de meest ideale optie lijkt nog pensioen te zijn, dieptriest. Is nog een niveau erger dan Carrasco en Witsel die in hun piekjaren naar China gaan voor het geld ipv de prestige in Europa..
Totaal niet toch?

Hazard heeft in theorie het perfecte parcours gereden. Lille > Chelsea > Madrid. Beste speler in Frankrijk, beste speler in Engeland. Op het toppunt van zijn carrière nog een stap hogerop naar de club van zijn dromen. Het is dieptriest dat zijn lichaam op zijn 28ste het al niet meer kon trekken. En natuurlijk heeft hij daar zelf een grote hand in gehad, met het professionalisme van een Ronaldo zou hij het allicht niet zo snel voorgehad hebben. Maar ook niet vergeten dat Hazard jarenlang de meest getackelde speler van Europa was, en zijn speelstijl gewoon ook zeer belastend was.

Witsel heeft twee keer voor't geld gekozen, en lijkt nu weer de foute keuze te maken door weg te willen bij Atletico omdat hij geen zin heeft om in de verdediging te spelen. Die jongen had een prachtige carrière langs Europese topclubs kunnen bewandelen, in plaats van redelijk anoniem bij twee subtoppers te eindigen. Carrasco lijkt gelukkig wel nog die stap hogerop te kunnen zetten, maar daar had hij misschien ook al langer kunnen zijn zonder voor het Chinese geld te kiezen.
 
Hazard op de bank tijdens zijn afscheidsmatch. Ik had gehoopt dat hij de laatste 5 min nu nog mocht spelen, anders vind ik dat respectloos tov Hazard toe van Ancelotti.

Maar neen dus. Gewoon weer staalhard genegeerd. Ook nog eens een afscheid in mineur via de schimmige zijdeur is zijn deel. :support:

Hoe zeer je als trainer ook misnoegt bent over Hazard, als je hem geen afscheid op het veld gunt, ... triestig hoor.
Het is niet alsof dit enig verschil zou maken voor Real.

Ach ja, nobody will care I suppose? Ancelotti is god in Frankrijk Spanje.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan