Kvind Antwerp even "goed" als vorig jaar, maar die slagen er telkens in om nog eenvoudiger dan vorig seizoen hun moeilijke matchen te winnen. Sowieso DE concurrent van Brugge.
Daaronder plaats ik ons niet zo hoog. Ik ben aangenaam verrast van ons niveau, maar (echt) "meedoen" gaat voor volgend seizoen zijn. We zijn duidelijk bezig met meer de jeugd erbij te betrekken gezien de kansen voor Bilal en Nemeth en het doorschuiven van Didden en Rommens bij het vertrek van resp. Lucumi en Juklerod. Bovendien maken ze een risicovolle keuze qua flanken. Ivm vorig jaar zijn we Bongonda, Ito en Oyen kwijt en voorlopig is er niemand in de plaats. Ze zouden nog steeds bezig zijn met die Sor, maar dat is een moeilijk dossier waarbij ze voor mij al lang (een week of 2) hadden moeten doorschakelen naar een alternatief. Maar dan hebt ge nog maar één speler om er twee te vervangen (als ik Oyen bekijk als de vervanger van Bongonda).
Met Brugge, Anderlecht, Antwerp, Gent, Union en mogelijk zelfs Charleroi zijn de plaatskes voor PO1 duur en gaat het vechten worden dat dikwijls rond details gaan draaien.