Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
PTIhKKB.gif
Peter zegt hier : tis tijd da we Mazzu buiten kappen
En die kijkt ni eens naar de scheids als hij op zen klok tikt lol
 
Wa wilt hm nu eigenlijk zeggen ?
"Volgende keer beter fluiten en gij krijgt ook zo'n horloge" ?
Dat de scheidsrechter in de match dikwijls dat teken heeft gedaan toen spelers van Leuven voor de zoveelste keer tijd wonnen. Uiteindelijk kwamen er 4 minuten bij. Alleen voor al de wissels waren 4 minuten gerechtvaardigd. Dus tijd is er niet bijgekomen. Niet dat het daar aan ligt ;)
 
Dat de scheidsrechter in de match dikwijls dat teken heeft gedaan toen spelers van Leuven voor de zoveelste keer tijd wonnen. Uiteindelijk kwamen er 4 minuten bij. Alleen voor al de wissels waren 4 minuten gerechtvaardigd. Dus tijd is er niet bijgekomen. Niet dat het daar aan ligt ;)
Hebben wij ooit 13 min gekregen?😁
 
@Flappy @Hans Moleman Er gaan geruchten in de GvA en op ons forum dat er een ruil Colin Coosemans - Mike van Hamel in de maak is. Is daar iets van aan?
Coosemans is wel echt een heel goeie keeper en na Verrips en Renard misschien wel de derde beste keeper die ik op KV heb zien rondzweven. (Ivan Willockx tel ik niet mee, die is buiten categorie)

Hangt er wel vanaf of die nog goesting heeft na jaren comfortabel tweede of derde keeper te zijn.
 
Coosemans is wel echt een heel goeie keeper en na Verrips en Renard misschien wel de derde beste keeper die ik op KV heb zien rondzweven. (Ivan Willockx tel ik niet mee, die is buiten categorie)

Hangt er wel vanaf of die nog goesting heeft na jaren comfortabel tweede of derde keeper te zijn.

MPH was nu ook geen slechte keeper dacht ik :)
 
Pff, paljas! :biglaugh:

 
Wij gaan dus de rest (of toch een groot gedeelte) met een flankspeler spelen en dat is dus Paintsil die nooit volledig heeft kunnen overtuigen. Echt frustrerend. Natuurlijk komen Oyen en Abid nog terug, maar dat is pas voor volgend jaar ergens. Dan moeten ze al Godts doorschuiven die 17 jaar is.
 
Onbegrijpelijk. We hebben zo een goed momentum. Het volk wil aanvaarden dat er veel jongeren komen terwijl we eigenlijk een CV, LB en twee wingers zouden kunnen gebruiken. Dus één winger was al genoeg geweest... maar zelfs dat niet. En we zagen tegen STVV hoe moeilijk we het hebben zonder wissels op die flanken.
Ge weet nooit wat er gebeurt, maar dit lijkt op PO1 al opgeven in september.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan