Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mja, die kunnen daar op een jaar of 2 bijna evenveel verdienen als ze in heel hun carrière hebben verdiend. Ik denk dat je daar toch heel erg moeilijk neen tegen zegt hoor. Al heb je al een miljard op de bank staan. Op twee jaar tijd uw bankrekening nog eens verdubbeld zien ... wie zegt daar neen tegen?
 
Ik mag ook al een miljard of meer op mijn rekening staan hebben, als ik met zo'n palmares op't einde van mijn carrière tijdens het uitbollen nog een half miljard per jaar kan gaan verdienen ... ook al is het in SA tegen Mohammed met de pet ...

Ik dacht dat jij wel wat meer integriteit had.
Jij was toch ook zo tegen het WK in Qatar en het sportswashing van allerlei schurkenstaten?
 
Ik dacht dat jij wel wat meer integriteit had.
Jij was toch ook zo tegen het WK in Qatar en het sportswashing van allerlei schurkenstaten?
Ik ben daar tegen, maar ik denk niet dat ik me daar zo fel heb over uitgelaten hier? Denk dat je me op dat vlak met iemand anders verwart.

Ik zeg ook niet dat ik er 100% zeker op zou ingaan, maar ik wil het iedereen wel eens willen zien doen om een miljard af te wijzen om 2 jaar te sjotten in het MO. Het is makkelijk gezegd dat je zou kiezen voor het sportieve, of voor je principes, als jij niet degene bent die zo'n geld aangeboden krijgt.
 
Het is een beetje dubbel he.
Ergens is het gewoon belachelijk veel geld en zou je al bijna gek moeten zijn om het niet aan te pakken. Langs de andere kant hebben ze dat geld nu niet bepaald nog nodig. Maar bon, waar geld is wil geld zijn zeker?
 
Wat zou met Messi zijn volgend seizoen? De geruchten dat hij naar SA vertrekt lijken steeds meer aan te nemen. Toch zonde dat een Ronaldo en Messi gaan eindigen op zo'n niveau.
Die geruchten komen vooral van een Frans persbureau, dat toevallig gevestigd is in Parijs. Ik zou daar vooralsnog niet te veel waarde aan hechten dus.
 
En wat ik verwacht had. De algemene tendens is nu ach ja, heeft alles bereikt en je moet maar gek zijn om het niet te doen bij Messi.
Toen Ronaldo naar daar ging: VuiLe GelDwOlF ZoNdeR gEwEteN.

Ik spreek vooral over vele fb en hln ridders, hier is er veel meer nuance te vinden.
 
Ik volg Filip Joos wel in 90 Minutes. Het is toch een beetje een smet op je carrière om die af te sluiten in Saoudi-Arabië. Zelfs al verdien je zakken vol geld, is het dat wel waard om na elke match zelfs de keeperstrainer van de tegenstander een selfie te gunnen? Op dat moment denatureer je eigenlijk tot een circusaapje in een gouden kooi?
 
En wat ik verwacht had. De algemene tendens is nu ach ja, heeft alles bereikt en je moet maar gek zijn om het niet te doen bij Messi.
Toen Ronaldo naar daar ging: VuiLe GelDwOlF ZoNdeR gEwEteN.

Ik spreek vooral over vele fb en hln ridders, hier is er veel meer nuance te vinden.
Ik heb met Ronaldo exact hetzelfde gezegd hoor.
Ik volg Filip Joos wel in 90 Minutes. Het is toch een beetje een smet op je carrière om die af te sluiten in Saoudi-Arabië. Zelfs al verdien je zakken vol geld, is het dat wel waard om na elke match zelfs de keeperstrainer van de tegenstander een selfie te gunnen? Op dat moment denatureer je eigenlijk tot een circusaapje in een gouden kooi?
Haalt Messi nu al niet meer inkomsten uit reclame- en promocampagnes waar hij zich aan verbindt, en aan al zijn sponsorcontracten, dan aan zijn effectieve salaris als speler? Ik denk dat hij dat moment dat je beschrijft al lang voorbij is hoor. Zelfde met Ronaldo.
 
Het is een beetje dubbel he.
Ergens is het gewoon belachelijk veel geld en zou je al bijna gek moeten zijn om het niet aan te pakken. Langs de andere kant hebben ze dat geld nu niet bepaald nog nodig. Maar bon, waar geld is wil geld zijn zeker?
Hebzucht... is overal zo de mens denkt nooit genoeg te hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Ik ben daar tegen, maar ik denk niet dat ik me daar zo fel heb over uitgelaten hier? Denk dat je me op dat vlak met iemand anders verwart.

Ik zeg ook niet dat ik er 100% zeker op zou ingaan, maar ik wil het iedereen wel eens willen zien doen om een miljard af te wijzen om 2 jaar te sjotten in het MO. Het is makkelijk gezegd dat je zou kiezen voor het sportieve, of voor je principes, als jij niet degene bent die zo'n geld aangeboden krijgt.

Beetje oneerlijke vergelijking. Voor ons is een miljard hallucinant natuurlijk, omdat we zo weinig verdienen. Afin, ik toch :(

Voor Messi is het dus jaarsalaris *10. Betere vergelijking is dan, zou jij (of eenieder wie hier) voor ~40.000 euro per maand gaan werken in Saudi Arabie voor 2 jaar?
Antwoord zal voor de meesten nog altijd wel ja zijn natuurlijk.
 
Beetje oneerlijke vergelijking. Voor ons is een miljard hallucinant natuurlijk, omdat we zo weinig verdienen. Afin, ik toch :(

Voor Messi is het dus jaarsalaris *10. Betere vergelijking is dan, zou jij (of eenieder wie hier) voor ~40.000 euro per maand gaan werken in Saudi Arabie voor 2 jaar?
Antwoord zal voor de meesten nog altijd wel ja zijn natuurlijk.
Ik denk dat het vooral ook afhangt van wat de precieze vereisten zijn. Is het gewoon om te voetballen, of moet je echt campagnes van het regime gaan ondersteunen. Met dat eerste zou ik allicht niet al te lang twijfelen, met dat tweede zal ik allicht wel weigeren.
 
Ik denk dat het vooral ook afhangt van wat de precieze vereisten zijn. Is het gewoon om te voetballen, of moet je echt campagnes van het regime gaan ondersteunen. Met dat eerste zou ik allicht niet al te lang twijfelen, met dat tweede zal ik allicht wel weigeren.

Dat tweede doet Messi al met zijn ambassadeurschap voor het land.
 
Dat tweede doet Messi al met zijn ambassadeurschap voor het land.
Awel ja, is wat ik hierboven al zei hé: goddelijke voetballer, maar heeft al langer dan vandaag zijn ziel verkocht voor het geld. Mijn punt is vooral dat het makkelijker gezegd is dan gedaan om zo'n smakken geld af te wijzen, en dat velen die nu zitten te neuten moesten ze in zijn schoenen staan gewoon hetzelfde zouden doen.
 
Beetje oneerlijke vergelijking. Voor ons is een miljard hallucinant natuurlijk, omdat we zo weinig verdienen. Afin, ik toch :(

Voor Messi is het dus jaarsalaris *10. Betere vergelijking is dan, zou jij (of eenieder wie hier) voor ~40.000 euro per maand gaan werken in Saudi Arabie voor 2 jaar?
Antwoord zal voor de meesten nog altijd wel ja zijn natuurlijk.
Als kost en inwoon inbegrepen is wel he.
Kga daar nie gaan huren ofzo :unsure:
 
Bellingham, Modric, Kroos, Tchouameni, Valverde, Camavinga (al is dat de nieuwe LB?), ..
Dat is nogal een middenveld volgend seizoen :unsure:
 
Bellingham, Modric, Kroos, Tchouameni, Valverde, Camavinga (al is dat de nieuwe LB?), ..
Dat is nogal een middenveld volgend seizoen :unsure:
Goh, Modric kan ook niet alles meer spelen, je ziet nu al jaar na jaar dat zijn gespeelde minuten echt gigantisch aan het verminderen zijn. Wordt er ook 38 natuurlijk..

Kroos heeft ook nog niet bijgetekend en zelf ook altijd aangegeven dat hij eerder vroeger dan later gaat stoppen met voetbal, dus dat blijft afwachten.

Dan wordt het waarschijnlijk Valverde - Bellingham - Tchouameni opt middenveld met Camavinga op de LB (waar hij het inderdaad enorm goed doet). Dik middenveld in elk geval.
 
Goh, Modric kan ook niet alles meer spelen, je ziet nu al jaar na jaar dat zijn gespeelde minuten echt gigantisch aan het verminderen zijn. Wordt er ook 38 natuurlijk..

Kroos heeft ook nog niet bijgetekend en zelf ook altijd aangegeven dat hij eerder vroeger dan later gaat stoppen met voetbal, dus dat blijft afwachten.

Dan wordt het waarschijnlijk Valverde - Bellingham - Tchouameni opt middenveld met Camavinga op de LB (waar hij het inderdaad enorm goed doet). Dik middenveld in elk geval.
Kroos ging bijtekenen had ik toch gelezen bij Fabrizio Rom, matter of time dacht ik.
Maar inderdaad beiden oud genoeg, minuten gelimiteerd maar ze zullen er toch nog staan in bepalende matchen - denk ik.

Mooie vooruitzichten voor Real, al had ik gehoopt dat Liverpool toch echt wel ging pushen voor Jude..
Zullen het moeten doen met Mac Allister en Mount, wat ook niet slecht is. Hopelijk nog een 3e, ik zie wel iets in één van onze Rode Duivels zoals Lavia of Onana..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan