Transferthread 2021-2022 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uit andere sporten dan? Want dit is het grootste voetbalcontract ooit.

Messi is momenteel de best-verdienende speler ter wereld met een salaris van om en bij de 40 miljoen, maar dat is bruto. Mbappe gaat 50 miljoen netto verdienen, per seizoen.
Je moet (teken)bonus bij het jaarloon tellen he. Laatste contract van Messi bij Barcelona passeerde toch ook de 500miljoen?

Dat contract van Bale bij Madrid kwam uiteindelijk toch ook neer op 150miljoen, wel wat meer jaren in dat contract.
 
Je moet (teken)bonus bij het jaarloon tellen he. Laatste contract van Messi bij Barcelona passeerde toch ook de 500miljoen?

Dat contract van Bale bij Madrid kwam uiteindelijk toch ook neer op 150miljoen, wel wat meer jaren in dat contract.

Ja, maar dat was inclusief bonussen en marketingrechten etc. Van dit contract van Mbappe weten we het niet.

En Bale's 150 miljoen is toch minder dan 200 miljoen? En was dat dan brutto of netto? Want meeste bedragen overal gecommuniceerd zijn altijd brutto natuurlijk. 50 miljoen netto is 65-70 miljoen brutto voor Franse voetballers, dus dan spreken we over reeds 240 miljoen euro. Op 2 jaar.

Veel voetballers gaan daar niet over gezeten hebben. Ne Messi ja, en misschien Ronaldo.
 
Fake news jongens. Is al ontkracht door zowel zijn moeder als Fabrizio Romano. Wat plausibel is want Mbappé heeft al minstens één keer gezegd te wachten tot na het huidige seizoen.
 
Fake news jongens. Is al ontkracht door zowel zijn moeder als Fabrizio Romano. Wat plausibel is want Mbappé heeft al minstens één keer gezegd te wachten tot na het huidige seizoen.

Fabrizio is gewoon salty dattem zelf niet met het nieuws naar buiten mocht komen. Ik en @Niklas hebben echt deze discussie niet voor niets gevoerd.
 
Rudiger, goeie speler uiteraard, maar waar past die bij Real?

Militao & Alaba doen het toch goed. Gaat er daar 1 van naar de bank?
 

Voila, zoals enkele weken geleden al voorspeld, hij blijft bij PSG voor de poen. naar wat ik lees zelfs een tekenbonus van 150 miljoen euro en 1,2 miljoen per week.

La Liga baas is malcontent, terwijl ze daar in se gewoon hetzelfde doen...

 

Voila, zoals enkele weken geleden al voorspeld, hij blijft bij PSG voor de poen. naar wat ik lees zelfs een tekenbonus van 150 miljoen euro en 1,2 miljoen per week.

La Liga baas is malcontent, terwijl ze daar in se gewoon hetzelfde doen...

Hoezo la liga doet hetzelfde ? Da's de liga waar Barcelona Messi moest laten gaan omdat er een strikt loonplafond is, waar Real en Atletico het heel proper houden qua transfers.
Laatste 5 jaar een gecombineerd verlies van - 450 miljoen, waarvan 250 op Barcelona zijn rekening.
PSG net spend de laatste 5 jaar is ver een miljard in de min. Da's toch echt niet te vergelijken lijkt me.
 
Hoezo la liga doet hetzelfde ? Da's de liga waar Barcelona Messi moest laten gaan omdat er een strikt loonplafond is, waar Real en Atletico het heel proper houden qua transfers.
Laatste 5 jaar een gecombineerd verlies van - 450 miljoen, waarvan 250 op Barcelona zijn rekening.
PSG net spend de laatste 5 jaar is ver een miljard in de min. Da's toch echt niet te vergelijken lijkt me.

Real Madrid wou Mbappe toch ook met een zot voorstel lokken? Dat PSG in overdrive gaat, is vrij duidelijk. Maar dat men in La Liga bij de grote 2 exuberante lonen heeft uitbetaald de laatste 10-15 jaar valt niet te ontkennen toch? Dat ze daar nu de vruchten van plukken en moeten besparen, is gewoon een gevolg van die politiek doorheen de jaren. PSG zal ook nog wel eens in de problemen komen.

Anyway, de cijfers zijn nog zotter dan eerder gedacht en Mbappe mag zelfs beslissen over coach en transfers :laugh:

 
Absoluut belachelijk en dit in tijden van zo'n hoge inflatie en armoede. Heeft de FFP hier geen invloed dan op?
 
En dat paar weken nadat UEFA (waar de eigenaar van PSG in de board zit!) zijn nieuwe financiële regels heeft voorgesteld…. Is toch gewoon om te lachen.

Real heeft het natuurlijk ook altijd gedaan maar zij kunnen hun dat als club veroorloven. PSG daarentegen kan dit nooit betalen.
 
PSG natuurlijk weer geen lessen getrokken over wat er gebeurt als je teveel macht aan spelers geeft.
 
En dat paar weken nadat UEFA (waar de eigenaar van PSG in de board zit!) zijn nieuwe financiële regels heeft voorgesteld…. Is toch gewoon om te lachen.

Real heeft het natuurlijk ook altijd gedaan maar zij kunnen hun dat als club veroorloven. PSG daarentegen kan dit nooit betalen.
Real en PSG en andere topclubs zijn toch 1 pot nat?
Ik weet niet hoe je daar onderscheid in maakt.

Dus als Real hetzelfde aanbiedt vind iedereen het oke en nu is het walgelijk (zo lees ik uw post nu wat, no offence)
 
Real en PSG en andere topclubs zijn toch 1 pot nat?
Ik weet niet hoe je daar onderscheid in maakt.

Dus als Real hetzelfde aanbiedt vind iedereen het oke en nu is het walgelijk (zo lees ik uw post nu wat, no offence)

Ik denk dat wat hij bedoelt, is dat Real "natuurlijke" inkomsten heeft om dat nog een beetje te rechtvaardigen terwijl het bij PSG allemaal los uit de pocket van de sjeiks moet komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan