Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

Zag zonet een filmpje van Anselmino die afscheid neemt van zijn Dortmund-ploegmaats met tranen in de ogen. los van het feit dat het nu blijkbaar contractueel eenmaal kan bij een leenbeurt is het niet echt proper naar Dormund toe imo... Hopelijk gaan ze die gast ook effectief gebruiken en komt die niet gewoon de bank opwarmen, dat zou echt degoutant zijn. Als je Badiashile eruit zwiert en Anselmino zijn kans geeft (volgens wat ik hoor en lees deed die het echt wel heel goed bij Dortmund als hij speelde) samen met Chalobah & Acheampong kan ik het ergens wel nog begrijpen.

Contract van Sterling bij Chelsea ontbonden.
Op zich niet zo speciaal, maar ik was wel verbaasd dat die nog "maar" 31 is. In mijn hoofd toch een pak ouder, die draait precies al een eeuwigheid mee.

Contract van Sterling bij Chelsea ontbonden.
Op zich niet zo speciaal, maar ik was wel verbaasd dat die nog "maar" 31 is. In mijn hoofd toch een pak ouder, die draait precies al een eeuwigheid mee.
Altijd enorm overroepen gevonden. Hoogdagen bij City met de intikkers die werden aangeboden maar eigenlijk een erbarmelijke afwerker en zijn individuele actie is matig.

Nu het zal hem worst wezen want hij heeft desondanks een belachelijk mooi cv.

Jacquet (die aan chelsea gelinkt werd) vanaf volgend seizoen naar Liverpool voor 60miljoen pond. Opvallend gerucht, Arsenal zou vandaag nog Tonali willen halen oO

en Disasi van Chelsea zou vandaag een medical hebben bij West Ham.

Laatst bewerkt:
Jacquet (die aan chelsea gelinkt werd) vanaf volgend seizoen naar Liverpool voor 60miljoen pond. Opvallend gerucht, Arsenal zou vandaag nog Tonali willen halen oO

Precies desperate om de nieuwe Saliba te vinden. United ook al Yoro gaan halen vorig jaar voor big bucks.

Arsenal is in de zomer Mosquera gaan halen voor 15M€ bij Valencia en die is gewoon los beter dan een Yoro of een Jacquet. Gaat mij niet verbazen als die basis gaat spelen bij Spanje op termijn. Kan makkelijk mee, maar speelt te weinig om echt nu al aanspraak te maken op basisplek waarschijnlijk.

Tonali is een gerucht van een niet zo betrouwbare bron.

Paes, Zinchenko en Carriso toegevoegd bij Ajax. Benieuwd of vandaag nog een 6 volgt na het afketsen van Sano.

Terug
Bovenaan