Jupiler Pro League 2026-2027

Wie wordt landskampioen 2026-2027

• Totaal aantal stemmers
    41
Moeten we nu een topic maken 'Malaise bij Antwerp' ?

Beter lezen a.u.b.! 👆

😁

wouter VDH is gewoon low-key een Brugge fan. Eerst systematisch Anderlecht kapot maken en nu is den Antwerp aan de beurt.

Wij klagen als genk fan (of kloegen) over t feit dat we ne simpele vzw waren die geen grote investeerders hebben, maar als ik dit zie bij Anderlecht en Antwerp ben ik verdorie maar wat blij dat onze club nooit verkocht kan worden aan 1 rijke pipo die er zn speelgoed van maakt.

Hoe kan je als Vandehaute nog geloofwaardigheid hebben om een voetbalploeg te besturen? Je kan, als Antwerp zijnde, toch niet denken van "ja, dat is een man die al veel bewezen heeft in het voetbal, das een goed plan".

Ok, geldnood, allemaal goed en wel, maar dat is een zak geld krijgen en tegelijk gewoon in de afgrond springen.

Zeer goede bron: Toby heeft het aan
Yanko verteld zodat die met de scoop kan komen, live aan het laadstation voor het opladen van zijn auto.

Laten we hopen dat hij eerst heeft geprobeerd bij Anderlecht en daar wat lessen uit heeft getrokken 😅
Positief is dat hij geen voorzitter zou worden, dat zou Vandermeiren worden en dat er in zijn zog enkele grote Antwerpse families mee aan boord zouden komen.
Verder is het te hopen dan Alderweireld meer een pr-functie krijgt of zich rustig mag 'inleren'.
Als het deze groep zou worden dan blijft Sven Jacques ook aan boord wat ik tof zou vinden.
Het maakt ook het vertrek van Kindermans nog logischer.
Vandenhaute is zeker niet mijn favoriet persoon, zeker omdat hij de koers kapot heeft gedaan maar ik verkies nog altijd wel Vlaamse ondernemers boven één of andere Saudische Sjeik, Amerikaanse investeringsgroep of satellietclub te worden van een Engelse club.
Het mes staat op Gheyssens zijn keel en veel potentiële overnemers zullen er ook niet zijn, daar moeten we realistisch in zijn. Beggars can't be choosers 🤷🏻‍♂️

Laten we hopen dat hij eerst heeft geprobeerd bij Anderlecht en daar wat lessen uit heeft getrokken 😅
Positief is dat hij geen voorzitter zou worden, dat zou Vandermeiren worden en dat er in zijn zog enkele grote Antwerpse families mee aan boord zouden komen.
Verder is het te hopen dan Alderweireld meer een pr-functie krijgt of zich rustig mag 'inleren'.
Als het deze groep zou worden dan blijft Sven Jacques ook aan boord wat ik tof zou vinden.
Het maakt ook het vertrek van Kindermans nog logischer.
Vandenhaute is zeker niet mijn favoriet persoon, zeker omdat hij de koers kapot heeft gedaan maar ik verkies nog altijd wel Vlaamse ondernemers boven één of andere Saudische Sjeik, Amerikaanse investeringsgroep of satellietclub te worden van een Engelse club.
Het mes staat op Gheyssens zijn keel en veel potentiële overnemers zullen er ook niet zijn, daar moeten we realistisch in zijn. Beggars can't be choosers 🤷🏻‍♂️
Alles wat die Vandenhaute aanraakt gaat kapot. We hebben het bij ons van binnen en van buiten gezien. Dat is een persoon die niet kan samenwerken met anderen en solo slim handelt. Die wil je echt niet in een leidinggevende functie.

Jaecques dan van de ene psychopaat boven hem naar de andere als hij blijft. Niet zeker wat precies het carriereplan is van die man of het zou moeten zijn dat ze hem heeeeeeeeeel goed betalen om naar hun pijpen te dansen.

Wouter toch :lol: die wil je toch echt niet in je club hebben. Die heeft Anderlecht al naar de knoppen gedaan
Er zullen nog wel supportersgroepen vlaggen met wOUTer hebben liggen zeker,?
Alles wat die Vandenhaute aanraakt gaat kapot. We hebben het bij ons van binnen en van buiten gezien. Dat is een persoon die niet kan samenwerken met anderen en solo slim handelt. Die wil je echt niet in een leidinggevende functie.
Niet- uitvoerend leidinggevende uiteraard

Bij ons is het ofwel dat, een hefboomfonds of Gheysens die alsnog zijn financiën op orde krijgt. Zoals @DBK beschrijft, de lesser evil wat mij betreft.

Terug
Bovenaan