1B Challenger Pro League 2024-2025

KVK blijft inzetten op de Kerels van morgen. Mohammed Boussadia zette zijn eerste voetbalstappen bij Lille OSC. De Fransman werkte afgelopen seizoen zijn jeugdopleiding af op de KVK Jeugdacademie.
De 19-jarige dribbelvaardige middenvelder maakte indruk bij onze beloften en tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

“Met Mohamed kunnen we een talent uit onze Jeugdacademie definitief aan ons verbinden. Het is een logische volgende stap in de ontwikkeling die hij bij ons al doormaakte. We zijn blij dat Mohamed zich nu verder kan bewijzen binnen de A-kern”, verduidelijkt Nils Vanneste, Sporting Director KVK.

Mohamed Boussadia tekent een profcontract bij KVK tot juni 2027, met een extra jaar optie.

Heeft al een paar leuke zaken laten zien in de voorbereiding :-).

Maar we hebben dringend versterking nodig in de spits. Ambrose sluit gelukkig wel terug aan maar behalve hem (Himpe komt voorlopig nog tekort wat geen schande is voor een jonkie) hebben we niets vooraan

Lommel heeft vandaag 2 spitsen gehaald, met Seuntjens een 36-jarige Nederlander en met Reumers een 18-jarige Belg die terugkeert van Genk.

Sixtus Ogbuehi is de volgende rood-witte versterking!
De Nigeriaanse spits verhuisde op 19-jarige leeftijd naar Spanje om in de zomer van 2024, na 18 goals in zijn eerste Spaanse seizoen, voor Eldense, in LaLiga2, uit te komen.

Bij Beerschot is men wonder boven wonder toch vrij deftig bezig deze transferperiode. Kleine bloemlezing:

Nieuwe trainer, Mo Messoudi.

Zijn we kwijt:
Tom Reyners, aan Lommel.
A Konstantopoulos, aan Czestochowa Rakow. Tweede Beerschot-speler naar Polen in 6 maanden tijd :love:
Antoine Colassin, aan Charleroi.
Ewan Henderson, aan Wycombe Wanderers.
Voorts nog Davor Matijas en Welat Cagro.
Ook de huurspelers Al-Ghamdi, Al-Sahafi, Fayed, Sahabo en Redan.

Heel groot deel van het wedstrijdblad dat we zien vertrekken.

Mogen we verwelkomen:
Bas van den Eynden, van KV Mechelen.
Glenn Claes, van Lierse.
Lukas van Eenoo, van Patro Eisden.
Edisson Jordanov, van Westerlo.
Cyril Khetir, van Aubagne.
Sabri Guendouz, van Guingamp.
Keryane Mansouri, van Reims.
Emre Uzun, van Antalyaspor.
Arnold Vula, Le Mans.

Een handvol ervaren rotten met veel ervaring in 1A en/of 1B ter versterking van de centrale as op het veld. En dan een aantal jongere, talentvolle spelers uit Frankrijk/Turkije die hopelijk een voltreffer blijken te zijn.
Denk wel dat we nog een extra spits nodig hebben, als we willen meedoen voor promotie.

Vooral blij met het feit dat we reeds zoveel spelers hebben aangetrokken voor het seizoen van start is gegaan. Afgelopen jaren lag ons hoogtepunt steevast in de laatste twee weken van Augustus. Ditmaal zal onze ploeg voor 80% klaar zijn bij start van het seizoen, en we hebben daarbovenop ook nog eens een relatief gemakkelijke competitiestart.

Voor Koki Saito+Krastev, zou het de bedoeling zijn dat ze de competitiestart mee gaan doen met Lommel.
Toch knap als dit zou lukken.

Laatst bewerkt:
We zouden eigenlijk een nieuw topic moeten hebben, ipv verder te gaan in dit oude topic. Ik zou er zelf één aanmaken, maar de @Ruigen Das vindt mij niet zo grappig en heeft mij geblokkeerd, en dan krijgen de mods weer klachten dat hij het topic niet kan zien en dan krijg ik weer een pm met de vraag of ik het erg zou vinden dat de mods er een beginpost insteken en topicstarter worden... afin, een heel drama.

Maakt iemand een nieuw topic? Eventueel met een polleke wie kampioen wordt? En kan Beerschot bovenaan gezet worden in de lijst met opties?

Liefst een mod ja th you...

Ik heb zo een gevoel dat ik niet de enige ben, my2cents

Ps, ik zie een roos kaderke bij uw posts staan, doet er mij steeds aan reminden dat ge een flame/trolling poster zijt... Works pretty good, weetge

Liefst een mod ja th you...

Ik heb zo een gevoel dat ik niet de enige ben, my2cents

Ps, ik zie een roos kaderke bij uw posts staan, doet er mij steeds aan reminden dat ge een flame/trolling poster zijt... Works pretty good, weetge

Ik zou als ik u was een requestje indienen bij de mods om de ignore functie te fixen, want het werkt precies niet zo goed. Ge blijft mijn posts nog altijd zien.

Ik zou als ik u was een requestje indienen bij de mods om de ignore functie te fixen, want het werkt precies niet zo goed. Ge blijft mijn posts nog altijd zien.
Voor diegenen die deze fantastische functie niet kennen ge krijgt idd dat roos kaderke als iemand reageert op uw evenredig ' fantastische ' posts...

Dusja, en al die zich door u laten trollen kan ik ook niks aan doen. Uw individuele posts acht ik toch niet zo hoog in, dus als ik die mis, so be it...

Terug
Bovenaan