Bundesliga: Duits Voetbal 2024-2025

Kompany dus de trainer die de Kane curse doorbroken heeft.
although-hes-still-up-there-with-the-greatest-ever-do-you-v0-k0fcprv04cea1.jpg

Ter info: Kane is een WWE worstelaar en de kwaadaardige tegenpool (en fictieve broer) van the Undertaker. Kompany heeft de duivelse / kwaadaardige vloek doorbroken :tongue:

Veel drama en blah blah blah ivm 13 Bayern spelers die al gingen feestvieren op Ibiza voor de laatste match.
Maar ze hebben woord gehouden: Een droge 0-4 winst dus van dat brandje hoor je straks niks meer van. Een scheet in een fles.

Uhu.. Grootste stront trainer dat er gelopen heeft samen met Kovac en Ancelotti in jaren.
Ma als ge enkel sporza en hln volgt snap ik dat de ge de penspony uithangt.
Kovac heeft Dortmund wel weer resultaten laten halen. Hoeveelste stonden die toen hem over nam? 10e? 12e? Laatste weken toch een zotte reeks neergezet en nog Champions League uit de brand gesleept. Ik was sceptisch toen die overnam maar daar mag hem toch een groot stuk van de revival op zijn palmares zetten.

Kovac heeft Dortmund wel weer resultaten laten halen. Hoeveelste stonden die toen hem over nam? 10e? 12e? Laatste weken toch een zotte reeks neergezet en nog Champions League uit de brand gesleept. Ik was sceptisch toen die overnam maar daar mag hem toch een groot stuk van de revival op zijn palmares zetten.
True. Maar Kovac stond 1ste met Bayern, zat nog In de dfb and in de Cl ook 1ste in zen groep. Maar die resultaten waren er puur door de kwaliteit van de groep. Toen Flick overnam ging de brutale machine echt pas in gang. Bij BVB zit ook gewoon voldoende kwaliteit om free wheeled top 5 te halen.

HSV het kampioenschap nog laten liggen, maar wel mooi dat Köln en HSV terug in de Bundesliga terecht komen.

Arminia Bielefeld heeft helaas geen sprookje kunnen schrijven door de Duitse Beker te winnen. De 3e klasser verloor met 2-4 van Stuttgart.
Ik heb die match met een half ook gevolgd, ze begonnen nochtans met een hele goede kans maar van in de kleine backlijn werd er op de deklat getrapt. Stuttgart counterde ontzettend sterk, ik geloof alle 4 de goals kwamen er na balverlies van Bielefeld en binnen 10 seconden werd de bal binnengelegd.
Na 0-4 verslapte de aandacht bij Stuttgart wat en kon Bielefeld nog minderen, maar een volledige remontada zat er nooit echt in. Al speelde Bielefeld over gans de match gezien echt wel zeer verdienstelijk. Gewoon afgemaakt op de counter eigenlijk.

Terug
Bovenaan