Wulf OSB
Well-known member
voor wie wat meer wil lezen rond de beschukdigingen naar sullivan toe
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt heftig, wat een vreselijk mensVanavond op BBC de panorama documentaire over Sullivan.
Helaas wel niet op de Belgische BBC versie
Ik kijk wel, benieuwd
EDIT:
Naar verluid sou Sullivan nu ook zijn aandelen willen verkopen
EDIT 2: toch te zien hier op de BBC, om 21u onze tijd.
Ik vond de reportage wat magerkes, khad meer verwacht.Echt heftig, wat een vreselijk mens
Die Karren Brady zal ook wel genoeg met de beentjes in de lucht en knietjes op de grond gezeten hebben.Mr. Blowjob or no job - zegt genoeg als dit je bijnaam is![]()
En Rosenior als tussenpaus die dan een miscast is gebleken?City en CFC zouden zo goed als rond zijn voor de 'compensation fee' voor Maresca. Toch een vreemde situatie, lijkt ondertussen duidelijk dat city maresca al had benaderd toen hij nog bij chelsea actief was. Vandaar ook heel het juridisch gedoe rond die aanstelling
Wat doet dat ertoe?En Rosenior als tussenpaus die dan een miscast is gebleken?
Ik wou bedoelen dat het misschien door die contacten is dat Maresca ‘met dringende reden’ is ontslaan en ze snel een andere manager nodig hadden en dus maar Rosenior hebben genomen? Ik kan er ook compleet naast zittenWat doet dat ertoe?
Dat gaan vurige wedstrijden worden.19/09 millwall away
20/02 millwall home
2 trips die al vastliggen, voor die eerste nu nog tickets zien te arrangeren.
zal wel meevallenDat gaan vurige wedstrijden worden.

Tonali zou ook naar Spurs gaan voor 100miljoen pond, kan toch onmogelijk allemaal? Das bijna 260 mil.voor een team dat geen CL speeltSouçek bevestigd dat hij bij West Ham blijft.
Fernandez voor 85M pond naar spuds.
Zag hem liever niet naar hen gaan natuurlijk maar bon 85M was de vraagprijs en ze geven het dusja.