Transferthread 2021-2022 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.

starspike

Well-known member
soccer-26-512.png


Hier kunnen we er weer op los transferererereren.
Seizoen 2021-2022 - Buitenland
 
Fijn dat we dit topic hebben, maar ik heb hem niet zelf aangemaakt... 😅 Misschien toch geen gewoonte van maken om in andermans naam te posten.

@Wilcao : Dat van Eiting ging inderdaad deze week de ronde. Lijkt me een goede speler, maar wel vreemd met Heynen, Toma, Hrosovsky en Thorstvedt dat we niet voor een zuivere Ndidi-like 6 gaan.
 
Fijn dat we dit topic hebben, maar ik heb hem niet zelf aangemaakt... 😅 Misschien toch geen gewoonte van maken om in andermans naam te posten.

@Wilcao : Dat van Eiting ging inderdaad deze week de ronde. Lijkt me een goede speler, maar wel vreemd met Heynen, Toma, Hrosovsky en Thorstvedt dat we niet voor een zuivere Ndidi-like 6 gaan.
Ik ben wel fan van zijn kwaliteiten, maar heel blessuregevoelig.
 
Ik hoop niet PSG, liever naar een ploeg zoals Sevilla dan. Toch spijtig dat hij niet mee is naar het EK, ze kunnen iemand als hem wel gebruiken nu ben ik absoluut geen van van Spanje, maar hem zie ik toch graag spelen.
 
Depay nu officieel naar Barcelona daar kan je toch niet blij van worden als barca fan.
Goede voetballer maar toch geen barca niveau.
 
Het zijn deze gratis transfers die Barça momenteel moet doen, dankzij hun eigen financieel wanbeleid. Het is goed dat er met Koeman een coach rondloopt die kan omgaan met Depay, maar ik twijfel er toch ook sterk aan dat die Barça nieuw succes oplevert. Goed voor in de breedte, maar als basisspeler heb ik sterk mijn twijfels. Ook nu op het EK, waar hij eigenlijk in een elftal op zijn maat speelt - inclusief vrije rol vooraan -, kan hij voorlopig geen indruk maken.
 
Hopelijk gaan ze daar nu vooral vollenbak de kaart van de jeugd trekken bij Barca. Ipv steeds ouwe vandagen te halen. Voorlopig enkel Aguero als nieuw oudje. Hopelijk blijft het daarbij. En vertrekken er nog een paar.
 
Gezien ze het momenteel moeten doen met spelers als Depay en dergelijke betwijfel ik ten zeerste of ze Ronaldo überhaupt al kunnen betalen.
 
Gezien ze het momenteel moeten doen met spelers als Depay en dergelijke betwijfel ik ten zeerste of ze Ronaldo überhaupt al kunnen betalen.
Het is daarom dat er spelers als Depay komen. Om Ronaldo zijn loon nog te kunnen betalen. Nee maar het is toch niet de bedoeling om hier alle transfer roddels zonder geloofwaardigheid te beginnen posten?
 
Veel geluk met depay bij barca
Wat matchen gevolgd op het EK van Nederland? Depay is zeker geen wereldspeler maar zoals eerder gezegd is Barcelona financieel beperkt en bij de audit onlangs zouden nog wat lijken uit de kast gevallen zijn. Depay heeft bij Lyon toch een vrij goed seizoen gespeeld. Koeman kent hem ook van bij de nationale ploeg waar hij toch ook beter presteerde. Zijn prestaties bij Nederland onder Frank De Boer is echt geen referentie.
 
Ajax zou Berghuis gaan overnemen van Feyenoord voor 6 miljoen. Uiteraard een goede speler en het is mooi om je rivaal zo te verzwakken, maar ik wil die niet in een Ajax-shirt zien eerlijk gezegd. Wat een kwal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan