Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BleKKie

Well-known member
Crowdfunder FE
soccer-26-512.png


Hier kunnen we er weer op los transferererereren.
Seizoen 2021-2022 - Binnenland
 
Eens een deftige transfer voor ons (hopelijk)

 
Komt van goeie bodem die :D
Zo iemand zag ik graag als back-up bij ons, maar die wilde (begrijpelijk) ergens basisspeler zijn. Tis hel van harte gegund. Net geen speler voor de basis van de top-3, maar daaronder kan die iedereen van dienst zijn.
 
Eens een deftige transfer voor ons (hopelijk)

Dat is tenminste eens een degelijke transfer si. Eens een bekende uit onze competitie die nog niet bejaard is.

Die nieuwe aanvaller die aan het testen is lijkt me een immense gok, heeft al jaren niet meer deftig gespeeld. Hopelijk zien ze die niet als DE vervanger van Bruno.
 
Dat is tenminste eens een degelijke transfer si. Eens een bekende uit onze competitie die nog niet bejaard is.

Die nieuwe aanvaller die aan het testen is lijkt me een immense gok, heeft al jaren niet meer deftig gespeeld. Hopelijk zien ze die niet als DE vervanger van Bruno.
Hubert zou ik toch nog niet afschrijven.
Is sowieso een upgrade van Marcq, ook al is hij 33 (Hubert)

@puni
 
Hubert zou ik toch nog niet afschrijven.
Is sowieso een upgrade van Marcq, ook al is hij 33 (Hubert)

@puni
Pas op, afschrijven doe ik Hubert niet hoor. Mijn post was ook niet gefocust op enkel deze transferperiode maar in het algemeen. En Marcq... laat ons daar maar niet niet over beginnen :censored: .
 
Omdat Sambi momenteel nog geen speler is die een PL-club in de top-4 kan voetballen...

Misschien binnen 2-3 jaar. Maar voor dat geld, kan je spelers vinden die een grotere impact gaan hebben dit seizoen.
Arsenal zou een stevige stap zijn, maar niet onmogelijk.
Het is alvast een betere transfer dan 45 miljoen uitgeven aan Xhaka 2.0
 
Het gaat niet over zijn intrinsieke kwaliteiten, het gaat over een mogelijk te snelle stap. Zoals bvb Chelsea een te snelle stap voor Lukaku was.
Tja das de keuze van een speler hè , ne spits word ook veel sneller afgeschreven dan nen 6 of nen 8 hè
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan