Transferthread 2021-2022 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk komt PSG volgend seizoen in de Champions League uit tegen Real, zou prachtig zijn mocht PSG verliezen.
Mja, we hebben dat dit jaar al gehad. Enfin ja, hoeveel bewijs moet je nog hebben dat een paar toppers bij elkaar geen garantie is op succes? Mbappé zit er ondertussen ook alweer 5 jaar. Als hij het na dit jaar niet doorhad, dan zal hij nooit doorhebben vrees ik. PSG heeft ondertussen in een jaar of 10(?) één keer een finale gehaald. En toen moest men daar ocharme Leipzig en Atalanta voor opzij zetten in een corona-format. Dat was hun kans om een CL te pakken, maar toen verloren ze uiteindelijk ook gewoon vrij kansloos van Bayern.

En dan is inderdaad die opmerking van hun voorzitter compleet misplaatst.
 
Gravenbergh nu ook naar Bayern. 19 miljoen + max 5.5 miljoen aan bonussen + 7.5% doorverkooppercentage. Prima onderhandeld voor een 1-jarig contract en een speler die de laatste tijd weinig progressie gemaakt heeft.
 
Gravenbergh nu ook naar Bayern. 19 miljoen + max 5.5 miljoen aan bonussen + 7.5% doorverkooppercentage. Prima onderhandeld voor een 1-jarig contract en een speler die de laatste tijd weinig progressie gemaakt heeft.

Vond die toch heel sterk na nieuwjaar.
Koopje voor Bayern. Maar das vooral dankzij Overmars, die zijn contract niet wou verlengen toen die nog wou bijtekenen.
 
Vond die toch heel sterk na nieuwjaar.
Koopje voor Bayern. Maar das vooral dankzij Overmars, die zijn contract niet wou verlengen toen die nog wou bijtekenen.
Ik vind het eerlijk gezegd op dit moment vooral goed onderhandeld van Ajax, gezien de situatie uiteraard. Gaat nog serieus wat stappen moeten maken om het bij Bayern te maken. Na nieuwjaar idd wel beter, maar had gewoon meer verwacht gezien zijn talent.
 
Ik vind het eerlijk gezegd op dit moment vooral goed onderhandeld van Ajax, gezien de situatie uiteraard. Gaat nog serieus wat stappen moeten maken om het bij Bayern te maken. Na nieuwjaar idd wel beter, maar had gewoon meer verwacht gezien zijn talent.
Eerste seizoenshelft was die idd matig.

Blijft wel een heerlijk talent. Had hem liever nog een tussenstap zien maken, en een leukere club dan Bayern te kiezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan