Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel speculatie maar niemand die weet hoeveel Anderlecht kan uitgeven. Ik hoop, in het belang van het Belgisch voetbal, vooral dat Verbeke geen cent te veel uitgeeft.

Zo bv. toch weer grote ogen getrokken bij de transfer van Gianni Bruno.. Ik vrees dat Gent met Louwagie en De Witte geen tweede titel haalt.
 
Sambi een enorm onderschatte voetballer. Mensen vooral verblind door zijn nonchalante stijl.

Want ja, hij loopt niet als een halve gare over het plein, dus hij is lui en nonchalant. ;)
Vind net dat hij een mooie stijl heeft. Gewoon heel weinig impact.

Geef mij maar Cullen any day of the week. Maar die komt niet van Neerpede dus dan spreekt er amper iemand van.
 
Vind net dat hij een mooie stijl heeft. Gewoon heel weinig impact.

Geef mij maar Cullen any day of the week. Maar die komt niet van Neerpede dus dan spreekt er amper iemand van.

Ik betwijfel of Cullen ooit de carrière van een Sambi ook maar zal benaderen. Al kan er natuurlijk nog veel gebeuren.

Dat je zegt dat Sambi weinig impact zou hebben benadrukt dat hij gewoon enorm onderschat wordt.

Geen Cullen hater trouwens, zeer complementair met een speler als Sambi. Ook enorm onderschatte speler in België.
 
Veel speculatie maar niemand die weet hoeveel Anderlecht kan uitgeven. Ik hoop, in het belang van het Belgisch voetbal, vooral dat Verbeke geen cent te veel uitgeeft.

Zo bv. toch weer grote ogen getrokken bij de transfer van Gianni Bruno.. Ik vrees dat Gent met Louwagie en De Witte geen tweede titel haalt.
Dit dus. behalve het bestuur heeft niemand weet van hoeveel er kan /mag uitgegeven worden. Denk dat de prioriteit daar nu vooral ligt om weer gezond te worden en weer aan te sluiten bij het Club van vandaag.
 
We zullen wel zien... als dat gebeurt dan zijn er twee opties:
  • Dan zijn ze daar bij jullie helmaal niet zo goed bezig als men denkt en zou ik me hele grote zorgen maken.
  • Of er zijn praktijken aan de gang die het daglicht niet mogen zien.
  • Allé, of er is ergens een hele grote zak geld gevonden, ja dat kan ook :ironic:
Kom zeg, we zullen wel zien :laugh:
Dat is aan geen kanten realistisch.

Club zou een bod voorbereiden op Mbappe.. Kdenk niet dat het zal lukken, maarja "we zullen wel zien".
 
Toch wel onderschatting van Trebel, maar als RSCA supporter zult ge wel een beter zicht hebben op uw spelers. Maar ikzelf speelde toch altijd liever tegen RSCA zonder dan RSCA met Trebel.
En Cullen... Njah. Geen slechte voetballer, maar kvind dat wel een redelijk vuile speler. Maakte tegen ons toch elke keer een aantal heel stevige fouten. Geen fan.
 
We zullen wel zien... als dat gebeurt dan zijn er twee opties:
  • Dan zijn ze daar bij jullie helmaal niet zo goed bezig als men denkt en zou ik me hele grote zorgen maken.
  • Of er zijn praktijken aan de gang die het daglicht niet mogen zien.
  • Allé, of er is ergens een hele grote zak geld gevonden, ja dat kan ook :ironic:
Kom zeg, we zullen wel zien :laugh:
Dat is aan geen kanten realistisch.

Club zou een bod voorbereiden op Mbappe.. Kdenk niet dat het zal lukken, maarja "we zullen wel zien".
Met we zullen zien bedoel ik dat al jullie voetbalorakels het bij het rechte eind hebben of niet😂
Wat ge hier allemaal leest lol
Veel geluk met Mbappe
 
Toch wel onderschatting van Trebel, maar als RSCA supporter zult ge wel een beter zicht hebben op uw spelers. Maar ikzelf speelde toch altijd liever tegen RSCA zonder dan RSCA met Trebel.
En Cullen... Njah. Geen slechte voetballer, maar kvind dat wel een redelijk vuile speler. Maakte tegen ons toch elke keer een aantal heel stevige fouten. Geen fan.
Bwah vuil fouten , speelde in de PL daar mag iets meer hè beetje harder 😁
 
Met we zullen zien bedoel ik dat al jullie voetbalorakels het bij het rechte eind hebben of niet😂
Wat ge hier allemaal leest lol
Veel geluk met Mbappe
 
Ik versta het niet dat Chelsea achter Hakimi zit.
We hebben Reece James…

Oftewel gaan ze van Hakimi een winger maken
@chomo
 

VRT doet ook een transfer en vervangt Frank Raes door Aster Nzeyimana.
hopelijk zegt hij wel de juiste namen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan