Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Feit dat salzburg hem zo makkelijk laat gaan spreekt niet in zijn voordeel, die mannen hebben de laatste jaren al wat talent laten door komen.
 
Het is Lokonga, maar ik denk dat die zeker nog een jaar blijft.. Als ze die verkopen dan verzwakken ze toch een hoop en ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Hm, volgend jaar zit er maar 1 jaar niet meer op zijn contract. Ofwel moeten ze hem nu verlengen, of zijn marktprijs daalt toch al een stuk volgende zomer.
 
8 miljoen voor Nmecha, 11 miljoen voor die Argentijn. Anderlecht is weer kerngezond blijkbaar. Geld kan weer door ramen en deuren naar buiten gesmeten worden.
 
8 miljoen voor Nmecha, 11 miljoen voor die Argentijn. Anderlecht is weer kerngezond blijkbaar. Geld kan weer door ramen en deuren naar buiten gesmeten worden.
8 miljoen voor Nmecha is volgens mij geen geld door de ramen smijten maar kom en over de transferprijs van de Argentijn is nog niks over gesproekznt
 
8 miljoen voor Nmecha is volgens mij geen geld door de ramen smijten maar kom en over de transferprijs van de Argentijn is nog niks over gesproekznt

Oke, als er niks over gesproekznt is, dan hoeven we er niet over te speculeren.
Het ontgaat je blijkbaar dat het mij niet gaat over of de spelers die prijs waard zijn. Wel over hoe Anderlecht plots 20+ miljoen euro na Covid-19 kan spenderen aan transfers*. Die club lijdt toch al jarenlange verliezen en er moest toch nog enkele jaren gesaneerd worden?

*Of hoe sommige supporters denken dat dit mogelijk is. Betere verwoording.
 
Oke, als er niks over gesproekznt is, dan hoeven we er niet over te speculeren.
Het ontgaat je blijkbaar dat het mij niet gaat over of de spelers die prijs waard zijn. Wel over hoe Anderlecht plots 20+ miljoen euro na Covid-19 kan spenderen aan transfers*. Die club lijdt toch al jarenlange verliezen en er moest toch nog enkele jaren gesaneerd worden?

*Of hoe sommige supporters denken dat dit mogelijk is. Betere verwoording.
Allee kheb een fout getypt . Ik speculeer niet .
Verkopen en kopen .
De Argentijn zal alleen komen als vervanger van Lokonga indien die verkocht word .
Nmecha weten we nog niks van , u speculeerd.
Of hoe sommige supporters van andere clubs denken dat ze de financiële toestand DUIDELIJK weten van RSCA.
 
Oke, als er niks over gesproekznt is, dan hoeven we er niet over te speculeren.
Het ontgaat je blijkbaar dat het mij niet gaat over of de spelers die prijs waard zijn. Wel over hoe Anderlecht plots 20+ miljoen euro na Covid-19 kan spenderen aan transfers*. Die club lijdt toch al jarenlange verliezen en er moest toch nog enkele jaren gesaneerd worden?

*Of hoe sommige supporters denken dat dit mogelijk is. Betere verwoording.

Ondertussen is er natuurlijk wel wat gebeurd achter de schermen. Waardoor we financieel weer iets sterker staan.

En zal er dus niet meer het volledige bedrag, bij de verkoop van een speler, in de put worden gesmeten. En kan men dus bij de verkoop van Lokonga wel investeren in een deftige vervanger.

Ik vind wel dat men zeker niet te ver moet gaan voor Nmecha, hoe goed die ook is, zolang er niet veel meer financiële stabiliteit is. Als die volgende week zijn been breekt, zit al u geld in een kreupele spits. Laat ons nu vooral de scouting zijn werk laten doen. En ons niet meer verbranden aan een nieuwe Vlap, Sanneh of Trebel.


Het is Lokonga, maar ik denk dat die zeker nog een jaar blijft.. Als ze die verkopen dan verzwakken ze toch een hoop en ik denk niet dat dat de bedoeling is.

Volgens mij is dienen goed als zeker weg. Wordt ook al 22, dus zal zelf ook wel een stap willen zetten. Heeft verder ook nog eens een gigantisch contract blijkbaar, dus verlengen is ook zeker niet evident.

Bij Arsenal vertrekt Xhaka vandaag of morgen. Misschien dat dat wel iets in gang zal zetten.
 
Denken dat die Argentijn gaat betaald worden met het geld van de transer van Sambi is toch vooral wishful thinking. Ja, er is wat achter de schermen gebeurd. Maar de realiteit is dat Anderlecht nog altijd op een gigantische schuldenberg zit die eerst gedempt moet worden, voor ge ook maar aan dat soort inkomende transfers kunt denken. Zeker door het mislopen van de EL.
 
Transfers van 8 en 11 miljoen waren al heel opmerkelijk voordien. Alsof Anderlecht die nu gaat kunnen betalen, ongeacht van wat er weg gaat.
 
Transfers van 8 en 11 miljoen waren al heel opmerkelijk voordien. Alsof Anderlecht die nu gaat kunnen betalen, ongeacht van wat er weg gaat.
Idd, het niet omdat er sinds een jaar beter gewerkt is achter de schermen dat dit betekent dat het plots weer business as usual zal zijn. WAnt dan mag je met wat tegenslag dag 'goeie' jaar weer in de vuilbak gooien. Mochten ze zeker zijn van (deftig) Europees voetbal en dus hoger inkomsten heb je een ander verhaal. Maar dit seizoen hebben ze die extra pot centen alvast onvoldoende.
 
Hm, volgend jaar zit er maar 1 jaar niet meer op zijn contract. Ofwel moeten ze hem nu verlengen, of zijn marktprijs daalt toch al een stuk volgende zomer.
Ja dan zullen ze hem idd verkopen voor 15M ofzo.. Als ze dat geld dan gebruiken voor Nmecha aan 8M is dat denk ik wel een goed idee.
Trebel zal dan met Cullen spelen. Mss dat Kana ook wat meer speeltijd krijgt dan. Er zit ook wel nog wat talent, Arnstadt bvb
Nils De Wilde is tschijnt ook wel ne goeie.
 
Ja dan zullen ze hem idd verkopen voor 15M ofzo.. Als ze dat geld dan gebruiken voor Nmecha aan 8M is dat denk ik wel een goed idee.
Trebel zal dan met Cullen spelen. Mss dat Kana ook wat meer speeltijd krijgt dan. Er zit ook wel nog wat talent, Arnstadt bvb
Nils De Wilde is tschijnt ook wel ne goeie.
Trebel moet je vooral zo snel mogelijk zien kwijt te raken.

Zeer overschatte voetballer, die dan ook nog eens om de 5 minuten geblesseerd is, en bijna 3 miljoen per jaar kost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan