Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is 5 miljoen nog tegenwoordig.. Ik vind het eigenlijk nog goedkoop. Zegt meer over de problemen bij Standard.

Waar is de tijd...
 
Brian Priske komt over vanuit Denemarken om coach te worden van R.A.F.C.

De club betaalt 1 miljoen om hem uit te kopen. Gematigd positief hier.
 
Sheffield United heeft een bod van 12,5 miljoen pond van Galatasary op Coulibaly afgeslagen. Coulibaly is in principe nog op huurbasis bij Beerschot tot Juni 2023. Goed nieuws, want we hebben al bijna niemand meer op het middenveld...
 
Concrete interesse van Arsenal in Sambi.

Veel te vroeg is de voorspelbare reactie. En nog een jaartje in een stabieler Anderlecht zou hem uiteraard goed doen. Maar wordt binnenkort wel al 22.
Arsenal dezer dagen natuurlijk ook niet de meest stabiele club.
 
Tuurlijk is dat te vroeg, heeft hier nog nooit een langdurige periode bewezen te goed te zijn voor België.
 
Lokonga kan beter een jaar lang op niveau proberen spelen. Voor Anderlecht komt er misschien welgekomen geld maar ik zou dan toch een stevig doorverkoop percentage proberen onderhandelen. Arsenal zelf volg ik nog amper. Geen idee of Lokonga daar basisspeler zou kunnen zijn.
 
Nmecha gelinkt aan Sporting denk als dit klopt die wel weg is.
Speelt dan ook nog eens de finale van het ek-21. De interesse zal alleen maar groeien.

Het houden van Nmecha leek mij al langer geen spek meer voor onze bek.
Jammer, want coole speler. Maar laten we de onverantwoorde financiële risico’s nu maar achter ons laten.

Er zou al een nieuwe spits aangekocht zijn ondertussen.
 
Speelt dan ook nog eens de finale van het ek-21. De interesse zal alleen maar groeien.

Het houden van Nmecha leek mij al langer geen spek meer voor onze bek.
Jammer, want coole speler. Maar laten we de onverantwoorde financiële risico’s nu maar achter ons laten.

Er zou al een nieuwe spits aangekocht zijn ondertussen.
Tegen nederland weer heerlijke assist gegeven, ben er echt fan van aan het worden.
 
Laatst bewerkt:
Das nu toch echt een Gent transfer hé. Voor hetzelde geld komt het goed, maar als je wil aansluiten bij de top zijn dat echt niet de transfer die je moet doen imo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan