Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is toch het soort transfer dat Club zou moeten doen? Misschien niet voor 6 miljoen (maar Standard staat financieel niet sterk dus moeten misschien nog water bij de wijn doen). Verder zou ik niet te lang twijfelen. Als Balikwisha komt, hoeft dat natuurlijk niet te betekenen dat offensief het huiswerk af is. Een jonge, talentvolle Belg als Balikwisha kan perfect naast een andere veelbelovende transfer. Club heeft er alleszins toch de middelen voor?

Gij zijt hier toch echt het orakel dat weet welke transfers de clubs zouden moeten doen. Waarom is dit het soort transfer dat Brugge zou moeten doen, precies?

Als ik die gast zag spelen zag ik toch echt vooral een heel middelmatige speler hoor. Oke het is een voetbalbelg, maar die schitterde al niet in een middelmatige PO2 ploeg, wat gaat die doen bij een topclub.

Stats zijn echt bijlange niet alles...
 
Jammer dat hij geen ambitie heeft en zich neerlegt bij een rol als 3de doelman. Kon volgens mij toch nog altijd zijn rol hebben als 1ste/2de doelman bij 80% van de 1ste klassers
 

Gij zijt hier toch echt het orakel dat weet welke transfers de clubs zouden moeten doen. Waarom is dit het soort transfer dat Brugge zou moeten doen, precies?

Als ik die gast zag spelen zag ik toch echt vooral een heel middelmatige speler hoor. Oke het is een voetbalbelg, maar die schitterde al niet in een middelmatige PO2 ploeg, wat gaat die doen bij een topclub.

Stats zijn echt bijlange niet alles...
1) Jong
2) Belg
3) Positie waar bij Club de spoeling dun is
4) Talentvol.
+ zoals ik zeg doet dat niet af van het feit dat Club dat nog op die positie kan investeren. Ik zeg niet dat hij de nieuwe Noa Lang moet zijn, ik zeg alleen dat het goede investering kan zijn.

Ik zou mij verder ook niet blind staren op de Play-Offs van Standard, die hebben het serieus laten afweten.

En verder zou ik mij ook niet als orakel beschouwen. Doe dat gerust, maar ik zit hier gewoon om te discuteren op een openbaar forum. Ik weet niet welke transfers clubs moeten doen, ik deel gewoon mee wat ze volgens mij zouden moeten doen.
 
Gij zijt hier toch echt het orakel dat weet welke transfers de clubs zouden moeten doen. Waarom is dit het soort transfer dat Brugge zou moeten doen, precies?

Als ik die gast zag spelen zag ik toch echt vooral een heel middelmatige speler hoor. Oke het is een voetbalbelg, maar die schitterde al niet in een middelmatige PO2 ploeg, wat gaat die doen bij een topclub.

Stats zijn echt bijlange niet alles...
Een speler die echt schittert is weg naar het buitenland, als Club zijnde moet je het hebben van zo'n jonge spelers met groeipotentieel imo
 
Ik vond Muleka beter :unsure:

Is ook. Maar ik denk dat Balikiwisha wel een optie is op de flank itt Muleka. En dat is wel een pijnpunt in Brugge voorlopig. Op zich snap ik de aankoop wel: Belgisch, jong en talentvol. En ja, goedkoop zijn zo opties niet. Zekerheid hebt ge niet, maar veel dergelijke opties zijn er niet.
 
Anderlecht die Hjulsager laat schieten omdat Bayat hem begon te moeien weer een positief signaal. Als Gent fan zou ik mij wel zorgen maken dat die Pipo er weer bij betrokken is.
 
Wat is 5 miljoen nog tegenwoordig.. Ik vind het eigenlijk nog goedkoop. Zegt meer over de problemen bij Standard.
 
Wat is 5 miljoen nog tegenwoordig.. Ik vind het eigenlijk nog goedkoop. Zegt meer over de problemen bij Standard.
Maar het is ook die gedachtengang waardoor er nog amper clubs zijn zonder enorme schuldenberg of die niet van miserie aan een Arabische sjeik of Russische miljardair verkocht worden als speeltje.
 
Ik vind het nog een vrij stevig bedrag, vanuit het perspectief van een Belgische club natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan