Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trebel moet je vooral zo snel mogelijk zien kwijt te raken.

Zeer overschatte voetballer, die dan ook nog eens om de 5 minuten geblesseerd is, en bijna 3 miljoen per jaar kost.
Trebel heeft er wel voor gezorgd dat het terug begon the draaien.. Wordt inderdaad veel teveel betaald maar wie gaat die kopen met zo'n contract?
 
Trebel heeft er wel voor gezorgd dat het terug begon the draaien.. Wordt inderdaad veel teveel betaald maar wie gaat die kopen met zo'n contract?

Cullen gewoon een veel nuttigere en goedkopere versie van Trebel.

Voor Trebel lijken enkel zandbak of andere money driven ploegen de enige uitweg.

Trebel EN Cullen hoef ik toch niet in de ploeg te zien.
 
Cullen gewoon een veel nuttigere en goedkopere versie van Trebel.

Voor Trebel lijken enkel zandbak of andere money driven ploegen de enige uitweg.

Trebel EN Cullen hoef ik toch niet in de ploeg te zien.

Ik snap u wel, maar het is niet alsof het de eerste keer is dat ze hem proberen verslijten, ik zie het er ook niet op vooruitgaan (de kans om hem weg te doen).
Ondertussen blijft hij heel duur inderdaad, maar gebruik hem dan als de brok ervaring en zekerheid om jongeren rond te groeien? Al die tijd dat hij in de tribune zat omdat hij niet in het spel pastte volgens Kompany, dat was pas weggesmeten geld.. Zeker als je achteraf zag dat hij wel degelijk is kon bijbrengen aan het team.
 
Is dit seizoen alleszins meer dan genoeg gebruikt.
Men lijkt soms te vergeten dat die ook gewoon heel vaak geblesseerd was.

Verhaal van Trebel ook steeds hetzelfde. Speelt een paar goeie matchen, gaat zichzelf vervolgens overschatten, en dan volgt een langdurige blessure.
 
Idd, het niet omdat er sinds een jaar beter gewerkt is achter de schermen dat dit betekent dat het plots weer business as usual zal zijn. WAnt dan mag je met wat tegenslag dag 'goeie' jaar weer in de vuilbak gooien. Mochten ze zeker zijn van (deftig) Europees voetbal en dus hoger inkomsten heb je een ander verhaal. Maar dit seizoen hebben ze die extra pot centen alvast onvoldoende.
Dit dus. Er wordt hier al weer met miljoenen gegoocheld wordt terwijl Anderlecht nog altijd geen rotte cent heeft bij wijze van spreken, dat snap ik toch niet.

Zelfs in een normaal Anderlecht (of eender welke andere Belgische topploeg) zou 8m een redelijk gek bedrag zijn voor Nmecha. Dat staat los van de kwaliteiten die Nmecha heeft, want zie die wel graag bezig.
En dan wordt er hier nog gesproken over nóg zo'n transfer, dat is toch helemaal van het paadje.

Of ik heb ergens een nulleke gemist in die kapitaalsverhoging die nodig was om Anderlecht wat hoger te tillen dan het water aan de lippen te hebben.
 
Dit dus. Er wordt hier al weer met miljoenen gegoocheld wordt terwijl Anderlecht nog altijd geen rotte cent heeft bij wijze van spreken, dat snap ik toch niet.

Zelfs in een normaal Anderlecht (of eender welke andere Belgische topploeg) zou 8m een redelijk gek bedrag zijn voor Nmecha. Dat staat los van de kwaliteiten die Nmecha heeft, want zie die wel graag bezig.
En dan wordt er hier nog gesproken over nóg zo'n transfer, dat is toch helemaal van het paadje.

Of ik heb ergens een nulleke gemist in die kapitaalsverhoging die nodig was om Anderlecht wat hoger te tillen dan het water aan de lippen te hebben.
Ik denk voor bv een transfer van 8 miljoen, dat je wel kan werken met premies en bedragen die je gespreid betaalt, of doorverkoop percentages.

Ik heb echter wel meer vertrouwen in figuren als Donvil en Vandenhaute, om ervoor te zorgen dat het buisiness plan correct wordt uitgevoerd.

Nmecha lijkt mij ondertussen wel onhoudbaar na dat EK. Ervoor waren vooral de looneisen een probleem.

Anderzijds lijkt het dat sommigen denken dat Anderlecht enkel gratis spelers en -1miljoen transfers meer kan doen. Wat dan ook weer overdreven lijkt.
 
Anderzijds lijkt het dat sommigen denken dat Anderlecht enkel gratis spelers en -1miljoen transfers meer kan doen. Wat dan ook weer overdreven lijkt.
Er is nog een verschil tussen 1m en 8m of (zelfs "en") 11m transfers natuurlijk.

Zijn er constructies mogenlijk, sure, maar sommige ploegen willen soms ook gewoon boter bij de vis hoor en niet voor de komende 3 jaar, neen vandaag.
Al las ik al dat in schijven betalen wel meer gebeurt dan algemeen aangenomen, daar niet van.

Als het vorig jaar nog harken was om boven water te blijven dan zou het heel raar zijn als jullie nu plots weer zouden meedoen met de "grote jongens" en dat impliceert degelijke transfers met bijhorende bedragen echt wel.
 
Uiteraard. Wil ook niet beweren dat we transfers van 11 miljoen kunnen of moeten doen.

Waar ik wel van overtuigd ben is dat we er veel beter voor staan dan 1 jaar geleden. En dat verkoop van een Sambi wel wat mogelijk maakt. Zeker als we de loonlasten wat kunnen verlichten deze zomer. Het vertrek van Dimata was in dat opzicht al een mooie opsteker.
 
Benieuwd wie wij allemaal gaan kwijt zijn.
Balikwisha lijkt al een zekerheid, Amallah zal ook wel weg gaan.
Ik hoop op Carcela, want hoe graag ik die kerel ook heb gezien bij ons, het is op.
Dan Siquet mogelijks ook nog kwijt...

Dat is uw jeugd toch wel iets te vroeg laten vertrekken en zeker naar rechtstreekse concurrenten (in het geval van Balikwisha als het doorgaat) is pijnlijk.
 
Uiteraard. Wil ook niet beweren dat we transfers van 11 miljoen kunnen of moeten doen.

Waar ik wel van overtuigd ben is dat we er veel beter voor staan dan 1 jaar geleden. En dat verkoop van een Sambi wel wat mogelijk maakt. Zeker als we de loonlasten wat kunnen verlichten deze zomer. Het vertrek van Dimata was in dat opzicht al een mooie opsteker.
Ja, dat denk ik ook hoor, versta me niet verkeerd. Maar jullie zaten (en zitten) toch nog altijd vrij diep, en dat los je niet op in 2 jaar imo.

Probleem is wel, dat je ze, om goed te zijn, wel eerst moet slijten vooraleer je dat geld kan recupereren anders is toch ook wel een risicootje.

En ik mag hopen voor jullie dat het ook zo gebeurt en er geen te grote bedragen (wat toch altijd wel een risico is) uitgeven worden, want dan zou ik toch wat minder vertrouwen hebben in jullie bestuur omdat dat op dit moment nog altijd niet aan de orde is naar mijn gevoel.
(Te) kort door de bocht mss, maar geld uitgeven dat je niet hebt, dat zijn HVH praktijken lijkt me, en de afloop daarvan is duidelijk :p
 
Er is nog een verschil tussen 1m en 8m of (zelfs "en") 11m transfers natuurlijk.

Zijn er constructies mogenlijk, sure, maar sommige ploegen willen soms ook gewoon boter bij de vis hoor en niet voor de komende 3 jaar, neen vandaag.
Al las ik al dat in schijven betalen wel meer gebeurt dan algemeen aangenomen, daar niet van.

Als het vorig jaar nog harken was om boven water te blijven dan zou het heel raar zijn als jullie nu plots weer zouden meedoen met de "grote jongens" en dat impliceert degelijke transfers met bijhorende bedragen echt wel.
ALs je Sambi verkoopt voor pakweg 15 milj , dan kunde toch nog 8 milj geven voor Nmecha , schuldenberg ofniet ?
Blijft Sambi , dan moete nen andere spits zoeken .
 
ALs je Sambi verkoopt voor pakweg 15 milj , dan kunde toch nog 8 milj geven voor Nmecha , schuldenberg ofniet ?
Blijft Sambi , dan moete nen andere spits zoeken .
Niet als je die 15 miljoen nodig hebt om op korte termijn die schuldenberg af te lossen..
 
ALs je Sambi verkoopt voor pakweg 15 milj , dan kunde toch nog 8 milj geven voor Nmecha , schuldenberg ofniet ?
Blijft Sambi , dan moete nen andere spits zoeken .
Je zit op een put van bijna 100 miljoen. Doku hebben ze bvb. verpatst voor wat, 27 miljoen. En daar is geen euro van naar het transferbudget gevloeid. Ik zie niet in waarom dat met het eventuele transfergeld van Sambi anders zou zijn.
 
Alsof Anderlecht zomaar even 8 miljoen + loon gaat betalen voor 1 speler lol. Het is geen FM he :smile: Peter Verbeke gaat gewoon door waarmee hij bezig is, en terecht natuurlijk.
 
Je zit op een put van bijna 100 miljoen. Doku hebben ze bvb. verpatst voor wat, 27 miljoen. En daar is geen euro van naar het transferbudget gevloeid. Ik zie niet in waarom dat met het eventuele transfergeld van Sambi anders zou zijn.
Sinds die 100 miljoen schuldenberg zijn niet alleen al wel wat spelers vertrokken, maar heb je ook nog eens schulden die omgezet zijn in kapitaal.

Door die kapitaalshervorming van een paar maand geleden, die essentieel was, kan er nu echt wel een deel van dat bedrag gebruikt worden voor een vervanger, ipv het volledige bedrag dat in de put verdwijnt.

Bij Nmecha was het grootste probleem blijkbaar het loon. Lonen van 2 miljoen of meer, daar moet zelfs niet aan beginnen in onze huidige situatie. Zeker niet zolang er nog zoveel brol op onze loonlijst staat met gigantische contracten tov hun kwaliteiten.

Maar iedere mercato raak je er wel meer kwijt, en als je de nieuwkomers zo geen dwaze contracten meer heeft, kan je die ook makkelijker verpatsen mochten ze tegenvallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan