Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Knappe transfer van Verbeke! Als die z'n normale niveau haalt, toch ook beter dan Miazga. Benieuwd wat er nog bijkomt, want de ganse centrale as versterken met weinig middelen is geen sinecure.

Intussen nog vrij kalm bij de ploegen die het al goed deden (Club en Genk), maar die zullen wel in gang springen na het EK, vermoed ik.

edit: een duo Delcroix - Hoedt zijn twee linksvoetigen, zie je ook niet al te veel.
 
Dit had ik niet zien aankomen. Sterke transfer toch wel. Best een degelijke defensie nu (ik vermoed dat Hoedt en Delcroix het centrale duo gaan vormen) met nog Sardella, Lissens, Debast, ... als back-up.
 
Maar allez :D Antwerp supporters moeten hier mss even hun licht laten schijnen, maar ik denk niet dat Hoedt altijd zo'n goeie indruk gaf?
 
Definitieve transfer zelfs dus geen huur.
Echt weer sterk werk van Verbeke, en gewoon niets van in de media verschenen
 
Maar allez :D Antwerp supporters moeten hier mss even hun licht laten schijnen, maar ik denk niet dat Hoedt altijd zo'n goeie indruk gaf?
Die was toch gewoon goed bij Lazio afgelopen seizoen? Ale, de wedstrijden die ik gezien heb toch.
 
Had ook nog maar een éénjarig contract bij Southampton dus qua transferprijs zal het wel goed meevallen (daarom dat ze hem konden kopen waarschijnlijk).
 
Kzie veel hoongelach op plaatsen, maar ik vond die Hoedt toch wel een meerwaarde in Antwerp. Niet wat ze ervan maakten voor dat seizoen, maar toch een goede verdediger.

Nu geen slechte transfer dus, maar qua sterk werk moet er niet overdreven worden: Hoedt had eigenlijk al na zijn seizoen in Antwerp goesting om in België te blijven en had het hier goed naar zijn zin. Antwerp heeft toen veel moeite gedaan en ik dacht dat ook toen Anderlecht en zelfs Brugge interesse vertoonde. Maar oa onder impuls van zijn vrouw en als last effort voor Oranje heeft die toch nog een keer het buitenland geprobeerd. It didn't work out, dus dan was de stap terug naar België echt geen zwaar werk.
 
Kzie veel hoongelach op plaatsen, maar ik vond die Hoedt toch wel een meerwaarde in Antwerp. Niet wat ze ervan maakten voor dat seizoen, maar toch een goede verdediger.

Nu geen slechte transfer dus, maar qua sterk werk moet er niet overdreven worden: Hoedt had eigenlijk al na zijn seizoen in Antwerp goesting om in België te blijven en had het hier goed naar zijn zin. Antwerp heeft toen veel moeite gedaan en ik dacht dat ook toen Anderlecht en zelfs Brugge interesse vertoonde. Maar oa onder impuls van zijn vrouw en als last effort voor Oranje heeft die toch nog een keer het buitenland geprobeerd. It didn't work out, dus dan was de stap terug naar België echt geen zwaar werk.
Met sterk werk bedoel ik gewoon dat het niet in de media is gekomen of dat Mannaert in Zaventem zit te wachten , ni meer ni minder .
Of het een goede transfer word zullen we moeten afwachten
 
Maar allez :D Antwerp supporters moeten hier mss even hun licht laten schijnen, maar ik denk niet dat Hoedt altijd zo'n goeie indruk gaf?
Zalige lange bal maar slecht positiespel en traag. Sterk karakter, iemand die zich laat gelden in de groep wat met de jonkies wel eens goed kan uitvallen.
Straffe transfer voor Anderlecht. Voor een ploeg als Antwerp was hij te duur momenteel.
 
Idd, lijkt me zeker een versterking.

Maar worden die liefdesbrieven aan Verbeke niet wat overdreven? Liefde maakt blind, zoveel is duidelijk, want kan precies niets verkeerd doen en 't zijn allemaal perfecte transfers als je het zo hoort.
Straks nog wat brol kwijt geraken en dan is het weer van Toverbeke's :laugh:

Waarmee ik niet wil zeggen dat ie geen goed werk levert he, gewoon die aanbidding voor ne mens die dit heus ook niet allemaal alleen doet, snap ik niet. Kdenk niet dat ik ooit al gezegd heb van "sterke transfer van Mannaert" oid..
 
Idd, lijkt me zeker een versterking.

Maar worden die liefdesbrieven aan Verbeke niet wat overdreven? Liefde maakt blind, zoveel is duidelijk, want kan precies niets verkeerd doen en 't zijn allemaal perfecte transfers als je het zo hoort.
Straks nog wat brol kwijt geraken en dan is het weer van Toverbeke's :laugh:

Waarmee ik niet wil zeggen dat ie geen goed werk levert he, gewoon die aanbidding voor ne mens die dit heus ook niet allemaal alleen doet, snap ik niet. Kdenk niet dat ik ooit al gezegd heb van "sterke transfer van Mannaert" oid..
Ge beseft toch dat de enige die vandaag Toverbeke heeft gezegd een van uw collega-Clubsupporters is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan