Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dat geen gegarandeerde bonussen zijn, zou ik toch nog een beetje verder onderhandelen. Alleszins een doorverkooppercentje lijkt me geen overbodige luxe, want hij zou maar eens een goed seizoen draaien in de PL...
 
14m? Dan hadden ze bij Anderlecht toch meer verwacht dacht ik, niet?
Is ook een eerste bod hé.
En is ook geweigerd.
20 is voor een Premier League ploeg ook gewoon peanuts. Ziet er wel naar uit dat Arsenal een drukke transferzomer zal hebben als we de geruchten mogen geloven.
 
Maakt dat überhaupt iets uit als Arsenal zo zot is om dat uit te geven?
Nee hoor, maar vind het gewoon raar dat Anderlecht dat nog weigert terwijl Arsenal de enigste ploeg is die echt interesse toont.
Nuja, wat weet ik van onderhandelen :p

Hopelijk ontploft hij daar he, lijkt me nu niet de makkelijkste ploeg momenteel om voor te spelen.
Zou goed zijn voor de toekomst van de Rode Duivels moest hij daar regelmatig spelen.
 
Zoveel is die bijlange toch niet waard op dit moment?
Ze hebben Doku wel verkocht voor 23 ..
Nee hoor, maar vind het gewoon raar dat Anderlecht dat nog weigert terwijl Arsenal de enigste ploeg is die echt interesse toont.
Nuja, wat weet ik van onderhandelen :p

Hopelijk ontploft hij daar he, lijkt me nu niet de makkelijkste ploeg momenteel om voor te spelen.
Zou goed zijn voor de toekomst van de Rode Duivels moest hij daar regelmatig spelen.

Er zou iinteresse zijn van nog 2 andere ploegen(heb ik ergens gelezen maar vindt het niet terug(lees ben te lui om te zoeken)) Waardoor ze hopen op een bied-oorlog tussen de clubs.
 
Ik dacht ergens Bayern Munchen te hebben gelezen, maar dat zou toch te belachelijk zijn voor woorden :D
 
Ze hebben Doku wel verkocht voor 23 ..
Er zou iinteresse zijn van nog 2 andere ploegen(heb ik ergens gelezen maar vindt het niet terug(lees ben te lui om te zoeken)) Waardoor ze hopen op een bied-oorlog tussen de clubs.
Mja die was op dat moment ook bijlange dat geld niet waard maar daar had ik nu wel vaker het gevoel bij dat die wel goed kon worden.

Volgens de krant vandaag is Arsenal de enige ploeg die effectief geboden heeft.
Andere gerucht was inderdaad Bayern maar wat zou die daar gaan doen.
 
Mja die was op dat moment ook bijlange dat geld niet waard maar daar had ik nu wel vaker het gevoel bij dat die wel goed kon worden.

Volgens de krant vandaag is Arsenal de enige ploeg die effectief geboden heeft.
Andere gerucht was inderdaad Bayern maar wat zou die daar gaan doen.
Ik zou het ni erg vinden. Hij zou waarscchijnlijk niet spelen maar de nonchalance zal er wel uitgaan en de werkethiek er ingepompt :)
 
Sambi is hier gewoon nogal onderschat. ;)

Toch niets mis met die 23 voor Doku? Rennes gaat die mss voor het dubbele aan een Premier League club slijten de komende jaren. Je betaalt ook voor het potentieel van zo een speler. Doku was toen 1 van de grootste talenten van het Belgische voetbal en amper 18 jaar. Met daarenboven nog eens unieke kwaliteiten als een ongelofelijke snelheid gecombineerd met een uitstekende techniek.
 
Nee hoor, maar vind het gewoon raar dat Anderlecht dat nog weigert terwijl Arsenal de enigste ploeg is die echt interesse toont.
Nuja, wat weet ik van onderhandelen :p

Hopelijk ontploft hij daar he, lijkt me nu niet de makkelijkste ploeg momenteel om voor te spelen.
Zou goed zijn voor de toekomst van de Rode Duivels moest hij daar regelmatig spelen.
Nou ja. Het is juni. Ik denk niet dat Anderlecht - ondanks hun financiële put - echt gehaast is om koste wat het koste nu al van Lokonga af te geraken. Sterker nog, het is hun enige speler die ze voor grof geld kunnen verpatsen. Beetje de kat uit de boom kijken lijkt me niet slecht.

ik denk wel dat we beiden van mening zijn dat Lokonga nog te weinig constant gepresteerd heeft om echt veel geld op te brengen, maar in de wetenschap dat rijke clubs steeds vaker massa's geld geven voor jonge spelers, puur gebaseerd op potentieel, kan ik me best inbeelden dat het voor Lokonga richting de 20 miljoen zal gaan. Of hij het dan nadien waarmaakt is wat anders. Ik hoop het alleszins, voor het Belgisch voetbal.
 
Sambi is hier gewoon nogal onderschat. ;)
Ik heb echt elke match gezien van Anderlecht en ik heb letterlijk geen enkele keer gedacht van... Wow.

Vind het eigenlijk raar dat er geen interesse is in El Hadj. Die heeft zich dit jaar toch serieus ontwikkeld, en zoals je weet was ik daar absoluut geen fan van toen het seizoen begon.

Oke, die kan ook nog geen constante in zijn prestaties leggen maar als ploegen dan toch potentiële toppers wil aantrekken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb echt elke match gezien van Anderlecht en ik heb letterlijk geen enkele keer gedacht van... Wow.

Vind het eigenlijk raar dat er geen interesse is in El Hadj. Die heeft zich dit jaar toch serieus ontwikkelt, en zoals je weet was ik daar absoluut geen fan van toen het seizoen begon.

Oke, die kan ook nog geen constante in zijn prestaties leggen maar als ploegen dan toch potentiële toppers wil aantrekken.

Voor nieuwjaar was er zeker nog werk aan Sambi, maar na de winterstop was die echt indrukwekkend bij momenten. Hoe die het spel verdeelde vanop de 6. En ook zijn balrecuperaties waren van ongelofelijk belangrijk voor de remonte van Anderlecht.

Ja, er waren nog mindere matchen, en jammerlijke balverliezen af en toe. Maar het is veelzeggend dat hij en Nmecha zowat iedere match 20 keer omver werden geschopt om Anderlecht niet aan het voetballen te krijgen.

Sambi afstoppen was dit seizoen The key om Anderlecht lam te leggen. In de playoffs moest hij dan weer de bal steeds te ver achteruit gaan halen, omdat we daar met Miazga en Cobbaut 2 spelers hadden met vierkante voeten. Waardoor hij minder zijn ding kon doen dan toen Delcroix nog achteraan stond.

Er zal ongetwijfeld interesse zijn in El Hadj. Maar dankzij de kapitaalsverhoging is men niet genoodzaakt die te laten gaan. Kende ook een kleine terugval na een straf debuutseizoen.

Bij Sambi is de zaak anders. Dik loon, wordt 22 dit seizoen. Het is gewoon de moment voor een volgende stap in zijn evolutie.
 
Voor nieuwjaar was er zeker nog werk aan Sambi, maar na de winterstop was die echt indrukwekkend bij momenten. Hoe die het spel verdeelde vanop de 6. En ook zijn balrecuperaties waren van ongelofelijk belangrijk voor de remonte van Anderlecht.

Ja, er waren nog mindere matchen, en jammerlijke balverliezen af en toe. Maar het is veelzeggend dat hij en Nmecha zowat iedere match 20 keer omver werden geschopt om Anderlecht niet aan het voetballen te krijgen.

Sambi afstoppen was dit seizoen The key om Anderlecht lam te leggen. In de playoffs moest hij dan weer de bal steeds te ver achteruit gaan halen, omdat we daar met Miazga en Cobbaut 2 spelers hadden met vierkante voeten. Waardoor hij minder zijn ding kon doen dan toen Delcroix nog achteraan stond.

Er zal ongetwijfeld interesse zijn in El Hadj. Maar dankzij de kapitaalsverhoging is men niet genoodzaakt die te laten gaan. Kende ook een kleine terugval na een straf debuutseizoen.

Bij Sambi is de zaak anders. Dik loon, wordt 22 dit seizoen. Het is gewoon de moment voor een volgende stap in zijn evolutie.
Mja, dan zien we het gewoon anders. Nmecha, akkoord, was vaakst de gevaarlijke man bij Anderlecht. Die heeft ook echt een mooie evolutie doorgemaakt.

Volgende stap voor Sambi Lokonga vind ik gewoon raar als je zelfs niet kunt uitblinken bij een ploeg grotendeels op de sukkel.
MAAR, goed voor jullie he. Mooi geld voor een speler die toch weg wil + idd dik contract dat verdwijnt.

Heeft Hoedt nu geen dik contract aangezien die voordien 4 miljoen netto kreeg?
 
Ja, die zal wel een mooi bedrag verdienen, maar het lijkt me wel dat men van die Trebel toestanden niet meer zal doen.
Er is natuurlijk ook wel wat loonlast weggevallen ondertussen, met Dimata en Nmecha, en Miazga zal ook wel niet goedkoop geweest zijn om te huren. En Sambi die wss ook zal wegvallen.
Was in zijn laatste jaar contract, dan durven spelers al eens voor wat minder ergens te tekenen voor meerdere seizoenen aan een lager loon.

Met Evann Guessand lijken we onze back up aanvaller beet te hebben. een 19 jarige Ivoriaanse Fransman opgeleid bij Nice en vorig seizoen uitgeleend aan Lausanne. Interessant profiel. Afgaande op wat highlights zit er ook wel iets in. Lijkt me alvast een upgrade tegenover Dauda, een kreupele Diaby of Thelin, maar dat was ook niet zo moeilijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan