Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het ergens logisch dat ze de kat uit de boom kijken voor Sambi.
Hij lijkt me niet weg te moéten, gewoon weg te mogen bij een goed bod.
Op zich interessant om dan te zien hoe hoog dat goed bod kan worden...
 
Ik vind het ergens logisch dat ze de kat uit de boom kijken voor Sambi.
Hij lijkt me niet weg te moéten, gewoon weg te mogen bij een goed bod.
Op zich interessant om dan te zien hoe hoog dat goed bod kan worden...

Denk het moeilijkste is om de entourage van Sambi in toom te houden deze transferwindow.
 
Denk het moeilijkste is om de entourage van Sambi in toom te houden deze transferwindow.
Vinde het een goede keuze voor arsenal ? ( als dit zou doorgaan ) tis daar toch al paar jaar heel onrustig. Wel een heel mooie club daar niet van natuurlijk.
 
Van wat ik gezien heb, niet dat ik een kenner ben, was Sambi (net zoals de rest van Anderlecht) gewone middelmaat. Zot veel slordigheden, nonchalance, etc. Die PR/Marketing bij Anderlecht en de geschiedenis van haar jeugdopleiding, doet er voor zorgen dat iedereen opgehemeld wordt terwijl ze dat (voorlopig) helegans niet waard zijn.
Kerel is ook al bijna 22 jaar, wat op zich nog altijd vrij jong is, maar toch al voorbij de leeftijd van de toptalenten (die we bij de Rode Duivels gezien hebben de afgelopen 10 jaar) toen zij hun ploeg kampioen maakten of iets speciaals deden voor 1 of 2 seizoenen.

Als die naar Arsenal gaat, dan zie ik die een Defourke doen. Beetje meespelen het eerste seizoen, maar zal snel opvallen dat hij tekort komt, om uiteindelijk ofwel terug naar Belgie te keren ofwel bij een degradatiekandidaat te gaan spelen in de PL.
 
Vinde het een goede keuze voor arsenal ? ( als dit zou doorgaan ) tis daar toch al paar jaar heel onrustig. Wel een heel mooie club daar niet van natuurlijk.
Lijkt me geen slechte keuze.
De filosofie van Arteta ook een factor die Sambi moet liggen.
Heeft nu twee seizoenen in een zwalpend Anderlecht moeten spelen, en de kar moeten trekken.

Itt tot wat men hier maar blijft beweren, was hij weldegelijk 1 van de uitblinkers bij Anderlecht dit seizoen. Werd nipt 2de in het motm topic op het Anderlecht forum. En dat is bijna ieder seizoen heel representatief tov de prestaties.

Zijn nonchalante stijl blijkbaar oogverblindend.

Arsenal ook even niet meer die absolute topclub, waardoor ik het ook geen slechte keuze vind. Al blijft het wel afwachten hoe hij de overstap naar de Premier League verteert.
 
Van wat ik gezien heb, niet dat ik een kenner ben, was Sambi (net zoals de rest van Anderlecht) gewone middelmaat. Zot veel slordigheden, nonchalance, etc. Die PR/Marketing bij Anderlecht en de geschiedenis van haar jeugdopleiding, doet er voor zorgen dat iedereen opgehemeld wordt terwijl ze dat (voorlopig) helegans niet waard zijn.
Kerel is ook al bijna 22 jaar, wat op zich nog altijd vrij jong is, maar toch al voorbij de leeftijd van de toptalenten (die we bij de Rode Duivels gezien hebben de afgelopen 10 jaar) toen zij hun ploeg kampioen maakten of iets speciaals deden voor 1 of 2 seizoenen.

Als die naar Arsenal gaat, dan zie ik die een Defourke doen. Beetje meespelen het eerste seizoen, maar zal snel opvallen dat hij tekort komt, om uiteindelijk ofwel terug naar Belgie te keren ofwel bij een degradatiekandidaat te gaan spelen in de PL.
Sure ... , We hebben jaren hier ook nog een discussie gehad over Youri , we eten waar hij nu speelt EN in de basis staat .
Doku heeft een buitengewoon profiel en is jong tuurlijk is die 23 milj waard
Sambi zou ik liever nog een jaar bij ons zien maar als ze 20+ milj geven tja .
Maar nu Lokonga geen talent vinden ... haha
 
Sure ... , We hebben jaren hier ook nog een discussie gehad over Youri , we eten waar hij nu speelt EN in de basis staat .
Doku heeft een buitengewoon profiel en is jong tuurlijk is die 23 milj waard
Sambi zou ik liever nog een jaar bij ons zien maar als ze 20+ milj geven tja .
Maar nu Lokonga geen talent vinden ... haha

"We"? Ik heb met jou nooit gesproken over Tielemans en ik heb Tielemans ook nooit afgebroken. Proberen niet alles en iedereen door mekaar te mixen aub.

En ja, een 22-jarige die weinig bewezen heeft, vind ik geen talent. Laat het ons hopen dat ik fout ben.

Om misverstanden in de toekomst te vermijden, zal ik mijn statement in mijn signature zetten. Je kan me er over 1/2/3/4/5 jaar terug over aanspreken.
 
Sure ... , We hebben jaren hier ook nog een discussie gehad over Youri , we eten waar hij nu speelt EN in de basis staat .
Doku heeft een buitengewoon profiel en is jong tuurlijk is die 23 milj waard
Sambi zou ik liever nog een jaar bij ons zien maar als ze 20+ milj geven tja .
Maar nu Lokonga geen talent vinden ... haha
Tielemans stak er met kop en schouders bovenuit in de JPL in zijn laatste seizoen. Dat kan je nu moeilijk zeggen van Lokonga, he. Degelijke speler maar voor mij komt die niet eens in de buurt van het elftal van het jaar in de JPL, laat staan dat die iets bij Arsenal te zoeken heeft momenteel.
 
Tielemans stak er met kop en schouders bovenuit in de JPL in zijn laatste seizoen. Dat kan je nu moeilijk zeggen van Lokonga, he. Voor mij komt die niet eens in de buurt van het elftal van het jaar in de JPL, laat staan dat die iets bij Arsenal te zoeken heeft momenteel.
In zen laatste seizoen ja
 
"We"? Ik heb met jou nooit gesproken over Tielemans en ik heb Tielemans ook nooit afgebroken. Proberen niet alles en iedereen door mekaar te mixen aub.

En ja, een 22-jarige die weinig bewezen heeft, vind ik geen talent. Laat het ons hopen dat ik fout ben.

Om misverstanden in de toekomst te vermijden, zal ik mijn statement in mijn signature zetten. Je kan me er over 1/2/3/4/5 jaar terug over aanspreken.
Met we bedoel ik hier op het forum , pakt toch ni alles persoonlijk , da maken ze me hier ook wijs .
We zullen zien wie gelijk krijgt
 
Dus denk je niet dat Sambi best nog een jaartje blijft om te bewijzen dat hij toe is aan een stap hogerop? Of op z'n minst een tussenstap maakt.
Ofc dat zeg ik toch
Sure ... , We hebben jaren hier ook nog een discussie gehad over Youri , we eten waar hij nu speelt EN in de basis staat .
Doku heeft een buitengewoon profiel en is jong tuurlijk is die 23 milj waard
Sambi zou ik liever nog een jaar bij ons zien maar als ze 20+ milj geven tja .
Maar nu Lokonga geen talent vinden ... haha
 
Waarschijnlijk, dat zal ergens goedgemaakt moeten worden op één of andere manier vermoedelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan