Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd, lijkt me zeker een versterking.

Maar worden die liefdesbrieven aan Verbeke niet wat overdreven? Liefde maakt blind, zoveel is duidelijk, want kan precies niets verkeerd doen en 't zijn allemaal perfecte transfers als je het zo hoort.
Straks nog wat brol kwijt geraken en dan is het weer van Toverbeke's :laugh:

Waarmee ik niet wil zeggen dat ie geen goed werk levert he, gewoon die aanbidding voor ne mens die dit heus ook niet allemaal alleen doet, snap ik niet. Kdenk niet dat ik ooit al gezegd heb van "sterke transfer van Mannaert" oid..
Vergeet gewoon niet, we komen van figuren als Van Holsbeeck en Devroe hé. :)

Dan is Verbeke een verademing.

Bundu , Diaby en Bruun Larsen verre van perfecte transfers trouwens. ;)
 
Vergeet gewoon niet, we komen van figuren als Van Holsbeeck en Devroe hé. :)

Dan is Verbeke een verademing.

Bundu , Diaby en Bruun Larsen verre van perfecte transfers trouwens. ;)
Diaby dat stond in de sterren geschreven overige twee kende ik niet zo goed.
Weer veel geruchten ivm uitgaande transfers bij Club Lang, Mata, CDK.....
Openda trouwens nog extra jaar verhuurd aan vitesse.
 
Ashimeru definitief naar Anderlecht. Contract getekend voor 4 jaar. Transfersom van 1,5 miljoen, toch een pak minder dan de optie van 2,5 miljoen die ze hadden.
 
Nog zo iemand die dacht naar het buitenland te moeten omdat België te klein geworden was. Uiteindelijk gewoon 4 jaar verloren.
 
Peter Zulj op een zucht van Basaksehir.

Peter Verbeke toch een sterke week achter de rug.

Fausto Vera bevestigd gesprekken met een Belgische ploeg. Kan ook om Brugge of Genk gaan uiteraard.
 
Bah, wou die terug naar Club zien gaan om Kossounou te vervangen. Was voor zijn blessure de beste cv uit de JPL. Snap niet dat Club hem niet aantrok want was transfervrij...
 
Op papier stevige transfer, al heb ik geen idee wat die nog kan. Had nu eigenlijk gewoon Rode Duivel moeten zijn, maar kon niet snel genoeg weg indertijd.
 
Bah, wou die terug naar Club zien gaan om Kossounou te vervangen. Was voor zijn blessure de beste cv uit de JPL. Snap niet dat Club hem niet aantrok want was transfervrij...
Is ook niet in de beste omstandigheden vertrokken bij ons, kan ook wel meespelen + zijn blessure gevoeligheid.
 
Is ook niet in de beste omstandigheden vertrokken bij ons, kan ook wel meespelen + zijn blessure gevoeligheid.
Heeft wel achteraf in verschillende interviews gezegd dat hij nog zeer hard Club fan is en als hij terugkeert naar België hij hoopte dat het naar Club zou zijn. En ja, na zijn beste seizoen kon hij een mooie transfer maken maar het bestuur heeft hem toen overgehaald om nog 1 seizoen te blijven. Net dat seizoen blesseert hij zich zwaar. Dus ik begrijp het ergens wel.

Engels is een op en top jeugdproduct van Club, en indien fit gewoon een steengoede verdediger. Had die graag terug naast zn maatje Mechele zien staan want dat was n ijzersterk duo. Die nu voor Antwerp zien uitkomen vind ik heel zuur.
 
Goh, leuk is het niet om een jeugdspeler ergens anders te zien spelen. Zou hem wel graag bij Club terug gezien hebben. Anderzijds is het speler die constant met blessures kampt, nu ook niet iets waar je op zit te wachten.
 
Goh, leuk is het niet om een jeugdspeler ergens anders te zien spelen. Zou hem wel graag bij Club terug gezien hebben. Anderzijds is het speler die constant met blessures kampt, nu ook niet iets waar je op zit te wachten.
Heeft bij Reims alles gespeeld en bij Aston Villa ook toen hij titularis was. Heeft bij mijn weten geen zware blessure meer gehad
 
Heeft bij Reims alles gespeeld en bij Aston Villa ook toen hij titularis was. Heeft bij mijn weten geen zware blessure meer gehad
Hij is zijn 2e seizoen bij Villa 6 maand out geweest na een blessure in een friendly, is pas rond nieuwjaar terug fit verklaard..
 
Beerschot ne 18-jarige Griekse CV aangekocht voor iets meer dan een half miljoen. NIet echt waar we op zaten te wachten, maar bon. Hopelijk valt em wat mee en kunnen we em binnen een paar jaar ook verpatsen voor 7 of meer miljoen zoals die Japanner van STVV onlangs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan